  • 11. Data: 2006-10-05 15:18:51
    Temat: Re: Sprzedaz auta - legalnosc pieniazkow
    Od: i...@w...pl

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > 3. przelew (np. zlecony w czasie wspólnej wizyty w banku)

    ODRADZAM ZDECYDOWANIE !!!
    jesli zlecenie przelewu nastapi na jakiś czas przed najbliższą
    sesją wychodzącą, to kupujący może się pożegnać ładnie i
    wrócić , aby anulować zlecenie!!! - bez wiedzy sprzedającego.
    Zlecenia przelewów sa realizowane na sesjach co kilka godzin i w tym
    czasie można je wycofać.

    Pozdrawiam.
    ikselka

  • 12. Data: 2006-10-05 15:19:21
    Od: i...@w...pl

  • 13. Data: 2006-10-05 15:19:25
    Od: i...@w...pl

  • 14. Data: 2006-10-05 15:21:08
    Od: i...@w...pl

    Sorry za powtórzenia, miały wyjść jako wiadomości prywatne -
    myślałam, że dotrą tylko do zainteresowanego.

  • 15. Data: 2006-10-05 15:52:37
    Temat: Re: WAŻNE!!!!!!!!! - Sprzedaz auta - legalnosc pieniazkow
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 5 Oct 2006 08:14:43 -0700, i...@w...pl napisał(a):

    > Zlecenia przelewów sa realizowane na sesjach co kilka godzin i w tym
    > czasie można je wycofać.

    Pokaż mi bank gdzie bez problemu można zrobić storno a wtedy Ci uwierzę.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2006-10-05 16:44:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...pl> napisal(a):

    > Pokaż mi bank gdzie bez problemu można zrobić storno a wtedy Ci uwierzę.

    Inteligo, mbank, multibank.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 17. Data: 2006-10-05 17:06:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 5 Oct 2006 16:44:04 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Inteligo, mbank, multibank.

    Miałem konto inteligo jeszcze jakieś 2 lata temu i nie było takiej opcji.
    Co do multibanku - słyszałem o tym. Ale to wszystko o czym piszesz dotyczy
    chyba tylko przelewów wykonanych online.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2006-10-05 17:22:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...pl> napisal(a):

    > Miałem konto inteligo jeszcze jakieś 2 lata temu i nie było takiej opcji.
    > Co do multibanku - słyszałem o tym. Ale to wszystko o czym piszesz dotyczy
    > chyba tylko przelewów wykonanych online.

    Zadzwoniłem na Multilinię - przelew zlecony przez WWW lub
    telefonicznie cofną bez problemu, w celu cofnięcia przelewu zleconego
    w oddziale trzeba przejść się do oddziału. Da się bez problemu w
    każdym razie.

  • 19. Data: 2006-10-05 17:28:43
    Od: i...@w...pl

    scream napisał(a):

    > Pokaż mi bank gdzie bez problemu można zrobić storno a wtedy Ci uwierzę.
    Nie mówimy tu o storno! Storno to poprawienie zaistniałego już
    błędu księgowania za pomoca operacji przeciwnej - przewaznie poprzez
    operację na liczbach ujemnych. Natomiast tu chodzi o cofnięcie
    niezaksięgowanej jeszcze operacji!!! Dzieje się to przed sesją
    bankową - można wycofać przelew, o ile nie został jeszcze
    zaksięgowany w sesji.

  • 20. Data: 2006-10-05 22:43:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Oct 2006, i...@w...pl wrote:

    > ODRADZAM ZDECYDOWANIE !!!
    > jesli zlecenie przelewu nastapi na jakiś czas przed najbliższą
    > sesją wychodzącą, to kupujący może się pożegnać ładnie i
    > wrócić , aby anulować zlecenie!!!

    Jest wyjątek: przelewy w tym samym banku są *najczęściej* robione
    on-line, np. z Inteligo na inne konto Inteligo (być może również
    na dowolne w PKOBP) albo z mBanku do mBanku.
    Tylko przelewy do innych banków *muszą* czekać na Elixir.
    Zastrzegam: kilka lat temu na pewno były takie banki które
    również "lokalne" przelewy robiły w sesjach, więc trzeba sprawdzić.
    Ale na kwotę typu "samochód" można się pofatygować założeniem
    konta :)
    Może jeszcze się zdarzyć że transakcja "zawiśnie" do potwierdzenia,
    AFAIK tu i owdzie tak jest (a powyżej pewnych kwot jest to wymuszone
    obowiązkiem informowania Wysokiego Urzędu Do Spraw Prania Pieniędzy,
    jak tam owemu Inspektorowi urzędowo jest :)) więc... też trzeba by
    sprawdzić :]

    pzdr, Gotfryd