  • 11. Data: 2003-07-24 08:10:02
    Temat: Re: WAPARK i platne parkowanie
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Software Development[...]

    > Tyle, ze mi odpisali, ze nie zaplacilem zgodnie z regulaminem - bo ich
    > zdaniem nie wylozylem lub nie wylozylem prawidlowo biletu za przednia
    szybe

    A maja na tojakis dowod ?

    Boguslaw

  • 12. Data: 2003-07-24 19:57:46
    Od: "Software Development" <s...@g...pl.nospam>

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Software Development[...]
    > szybe
    >
    > A maja na tojakis dowod ?
    >
    > Boguslaw

    Nie moga miec zadnego - bo bilet byl, w koncu z tamtad go wyjalem jak
    pojechalem z reklamacja.

    Tyle, ze nie uznali reklamacji bo jakas tam komisja stwierdzila, ze nie
    uiscilem oplaty zgodnie z regulaminem i basta.

    Krew czlowieka zalewa. Tylko patrzec, a zaraz sie okaze ze przez urzad
    skarbowy zaczna te kare ode mnie sciagac.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 13. Data: 2003-07-24 20:29:14
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Software Development" <s...@g...pl.nospam> napisał:

    >Tyle, ze mi odpisali, ze nie zaplacilem zgodnie z regulaminem - bo ich
    Daj sobie spokój z tumanami ! Po polsku zapłacić oznacza jedno !
    Są tylko dwie opcje 'zapłacił' lub 'nie zapłacił'. NIE ma trzeciej.

    >zdaniem nie wylozylem lub nie wylozylem prawidlowo biletu za przednia szybe,
    >a to wg regulaminu jest jednoznaczne z tym, ze sie nie uiscilo oplaty.
    Bzdura ! Zapłata to jedno, a udowodnienie jej (wyłożenie biletu) to
    drugie. Ty zapłaciłeś i tego żaden regulamin tego faktu NIE zmieni.

    Artur Golański

  • 14. Data: 2003-07-25 09:48:35
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Software Development" <s...@g...pl.nospam> napisał w
    wiadomości news:bfpdnq$4he$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > Nie moga miec zadnego - bo bilet byl, w koncu z tamtad go wyjalem jak
    > pojechalem z reklamacja.

    Bo widzi Pan w Krakowie zadnych WAPARKow nie ma,
    ale samochod sie dokladnie "obfotografuje" zanim wypisze wezwanie
    do uiszczenia oplaty...

    Boguslaw