  • 1. Data: 2003-07-20 22:41:15
    Temat: WAPARK i platne parkowanie
    Od: "Software Development" <s...@g...pl.nospam>

    Witam,

    Wapark wystawil mi wezwanie za rzekome niewniesienie oplaty za parkowanie -
    slepy kontroler nie przyjrzal sie uwaznie i nie odnalazl wlasciwego biletu.
    Polecialem tego samego dnia do Waparku i zlozylem odpowiednie odwilanie wraz
    z oryginalem biletu. Po przeszlo 2 miesiacach otrzymalem pismo od ZDM, ze
    nie uwzgledniaja mojego odwolania i twierdza, ze nie wnioslem oplaty zgodnie
    z regulaminem. Czy ktos wie, gdzie nalezy teraz pisac odwolanie?

    Swoja droga to co za chamstwo, kazdego moga tak karac, bez wzgledu na fakt
    uiszczenia oplaty, bo za kazdym razem beda twierdzic, ze sie nie wnioslo
    oplaty, bo rzekomo nie bylo wlasciwego biletu za szyba. O ile kontrolerzy sa
    na prowizji od ilosci wystawionych wezwan to sytuacja dla nich wprost
    wymarzona.

    Pzdr,
    michal

    ---
    Checked by Norton AntiVirus system (http://www.symantec.com).

  • 2. Data: 2003-07-20 22:45:16
    Temat: Re: WAPARK i platne parkowanie
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Software Development wrote:
> [...]
    > na prowizji od ilosci wystawionych wezwan to sytuacja dla nich wprost

    Pozostaje sad, nie placisz mandatu i koniec. Aha, nie wiem jak z
    terminem odpowiedzi, bo 2 miesiace to cos dlugo.

    wer

  • 3. Data: 2003-07-21 01:32:05
    Od: "Software Development" <s...@g...pl.nospam>

    Hehe to dosc radykalne rozwiazanie, wolalbym na poczatek jakas droge mniej
    drastyczna ;-)

    /michal

    ---

  • 4. Data: 2003-07-21 01:57:30
    Od: "bAnan" <n...@o...pl>

    In news:bfffqs$ffd$1@SunSITE.icm.edu.pl,
    Software Development <s...@g...pl.nospam> typed:
    > Hehe to dosc radykalne rozwiazanie, wolalbym na poczatek jakas droge
    > mniej drastyczna ;-)

    poszukaj w archiwum pl.misc.samochody - pionierzy przetarli juz sciezki ;-)

    --
    pozdro, bAnan

  • 5. Data: 2003-07-21 04:23:27
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Software Development" <s...@g...pl.nospam> napisał w
    wiadomości news:bff5q9$ato$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    [ciach]
    swoja droga, to fakt :) osobiscie widzialem jak taki pajac wystawial mandat
    "za nie manie waznego bilecika" komus, a w samochodzie na przedniej szybie
    lezal bilecik, ktorego czas waznosci uplywal za ponad 5 min

  • 6. Data: 2003-07-21 06:35:04
    Od: r...@r...pl

    > swoja droga, to fakt :) osobiscie widzialem jak taki pajac wystawial mandat
    > "za nie manie waznego bilecika" komus, a w samochodzie na przedniej szybie
    > lezal bilecik, ktorego czas waznosci uplywal za ponad 5 min

    pewnie juz mial zalozona blokade i konduktor wiedzial, ze blokady nie uda
    sie zdjac przed uplywem tych 5ciu minut :-(((

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2003-07-22 15:46:30
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Software Development" <s...@g...pl.nospam> napisał:

    >zlozylem odpowiednie odwilanie wraz z oryginalem biletu.
    Błąd - nie masz oryginalnego biletu.

    >nie uwzgledniaja mojego odwolania i twierdza, ze nie wnioslem oplaty zgodnie
    >z regulaminem.
    No to jak jest wreszcie ? Zapłaciłeś czy nie ?
    Na wezwaniu winno być: data i godzina. Wystarczy porównać z twoim
    biletem. W czym jest problem ?

    >bo rzekomo nie bylo wlasciwego biletu za szyba.
    A jaki był ?

    P.S. Odpisuj 'pod', a nie 'nad' listem (netykieta)

    Artur Golański

  • 8. Data: 2003-07-23 00:52:54
    Od: "Software Development" <s...@g...pl.nospam>

    "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> wrote in message

> [...]
    > biletem. W czym jest problem ?

    > A jaki był ?
    >
    > P.S. Odpisuj 'pod', a nie 'nad' listem (netykieta)

    Mialem prawidlowo oplacony parking na czas, ktory obejmowal miedzy innymi
    moment wystawienia wezwania za rzekome niewniesienie oplaty za parkowanie.

    Oryginalny bilet nalezy dolaczyc do odwolania - patrz regulamin. Oczywiscie
    wspomnialem w odwolaniu o tym, ze zalaczam oryginal wlasciwego biletu i
    podalem jego nr, na wypadek gdyby mial zginac.

    Problem jest w tym co napisalem poprzednio "(...) slepy kontroler nie
    przyjrzal sie uwaznie i nie odnalazl wlasciwego biletu" i wystawil mi
    wezwanie za rzekome niewniesienie oplaty za parkowanie. Zatem mimo, ze
    mialem prawidlowo oplacony parking, a dowod zaplaty wlasciwie umieszczony za
    przednia szyba (w prawdzie za ta szyba bylo kilka innych starych biletow,
    ale nie ograniczaly one w zadnym zakresie widocznosci wlasciwego biletu - w
    regulaminie nie ma slowa, ze mam obowiazek usuwac inne bilety, kartki czy
    tym podobne, tam jest tylko stwierdzenie, ze bilet ma byc w calosci widoczny
    i tak tez bylo).

    Mnie nie bylo podczas kontroli. Ja wiem, ze bilet byl prawidlowo wylozony, a
    oni twierdza, ze nie bylo biletu. Ja im daje oryginal biletu, a oni na to,
    ze w takim razie go nie wylozylem. I to niby ja teraz ja mam im udawadniac,
    ze bilet byl prawidlowo wylozony?? Niby jak mam to zrobic?? Zasada
    domniemanej winy??!! Skoro zaplata jest na ich korzysc to tak zawsze moga
    oszukiwac i naciagac kazdego, twierdzac, ze co drugi kierowca nie wyklada
    prawidlowo biletu, mimo, ze w rzeczywistosci wylozyl.

    Pzdr,
    /michal

  • 9. Data: 2003-07-23 17:11:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Software Development" <s...@g...pl.nospam> napisał:

    >Mialem prawidlowo oplacony parking na czas,
    W takim razie, mojej ocenie, za parking zapłaciłeś i nie można od
    ciebie żądać dodatkowej opłaty (a ta jest w przypadku braku wniesionej
    opłaty, a NIE iż ktoś nie zauważył biletu).

    >wezwanie za rzekome niewniesienie oplaty za parkowanie.
    Czyli ciebie to NIE dotyczy, bo:
    1. wniosłes opłatę
    2. udowodniłeś ten fakt

    >Ja wiem, ze bilet byl prawidlowo wylozony,
    IMHO po to są owe odwołania, by wyjaśnić wątpliwości.

    >a oni twierdza, ze nie bylo biletu. Ja im daje oryginal biletu, a oni na to,
    Przecież to paranoja - bilet jest i ty go przedstawiłeś koniec kropka.
    Bawią się w ciuciubabkę ! Wyśmiej ich i to samo zrobi każdy sąd, jesli
    zwrócą się do niego.

    Artur Golański

  • 10. Data: 2003-07-23 22:29:54
    Od: "Software Development" <s...@g...pl.nospam>

> [...]
    > Przecież to paranoja - bilet jest i ty go przedstawiłeś koniec kropka.
    > Bawią się w ciuciubabkę ! Wyśmiej ich i to samo zrobi każdy sąd, jesli

    Tyle, ze mi odpisali, ze nie zaplacilem zgodnie z regulaminem - bo ich
    zdaniem nie wylozylem lub nie wylozylem prawidlowo biletu za przednia szybe,
    a to wg regulaminu jest jednoznaczne z tym, ze sie nie uiscilo oplaty. Z
    tym, ze nie podoba mi sie dlaczego to ja mam teraz im udawadniac, ze
    wylozylem?? Wydawalo mi sie ze obowiazuje u nas zasada domniemanej
    niewinnosci zwlaszcza, gdy nie bylo mnie podczas kontroli i nie zgadzam sie
    z ich wersja.

    Michal