  • 1. Data: 2003-07-20 22:06:54
    Temat: Z dzieckiem na reku bez kolejki?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Ello,

    Tak z ciekawosci:-) W srode musze jechac do urzedu - podroz z Chorzowa do
    Krakowa. Bede miala ze sobą 3 miesieczne dziecko - i dlatego jestem ciekawa
    czy jest cos takiego ze w urzedach panstwowych kobieta z dzieckiem na reku
    jest uprzywilejowana w kolejce ? Maluszek juz bedzie zmeczony i chcialabym
    mu oszczedzic jeszcze godzinnego sterczenia ze mna w urzedzie - tym bardziej
    ze czeka nas jeszcze podroz z powrotem.
    Nie mowcie mi tylko o ludzkiej zyczliwosci- w 39 tygodniu ciazy stalam 1.5
    godziny w pociagu na korytarzu bo nikt nie byl uprzejmy mi ustapic
    miejsca:-))

    HaNkA

  • 2. Data: 2003-07-21 00:25:18
    Temat: Re: Z dzieckiem na reku bez kolejki?
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Mon, 21 Jul 2003 00:06:54 +0200, "HaNkA ReDhUnTeR"
    <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> wrote:

> [...]
    >Nie mowcie mi tylko o ludzkiej zyczliwosci- w 39 tygodniu ciazy stalam 1.5
    >godziny w pociagu na korytarzu bo nikt nie byl uprzejmy mi ustapic

    art 25
    3. Osoby niepełnosprawne, kobiety z widoczną ciążą, osoby z dziećmi do
    lat trzech lub dzieckiem niepełnosprawnym mają prawo do załatwiania
    swoich spraw poza kolejnością.

    USTAWA
    z dnia 29 listopada 1990 r.
    o pomocy społecznej.

    (tekst jednolity: Dz. U. 1998 r. Nr 64 poz. 414)

  • 3. Data: 2003-07-21 06:39:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "Kasek" <k...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 21 Jul 2003 00:06:54 +0200, "HaNkA ReDhUnTeR"
    > <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> wrote:

    > USTAWA
    > z dnia 29 listopada 1990 r.
    > o pomocy społecznej.

    Dziekuje, tak mi cos switalo ale archiwum Rzepy teraz strasznie drogie a na
    stronie sejmowej mi sie nie udalo podejrzec bo mi się Acrobat Reader
    zbiesil.:-)

    HaNkA