  • 1. Data: 2003-07-20 21:02:22
    Temat: Dziennikarskie śledztwo
    Od: "Robert Kubanek" <r...@p...onet.pl>

    Serdecznie witam!!

    Szukam chętnego dziennikarza z prasy lub telewizji do zbadania i
    opisania działalności szczecińskiego developera - złodzieja,
    który bez kredytów i swoich pieniędzy buduje za pieniądze
    oszukanych firm i osób domy i swoje biuro doprowadzając
    wiele firm do likwidacji oraz ogromnych trudności finansowych i ich
    rodziny do nędzy i bezrobocia. Cierpi na tym Skarb
    Państwa .itd... Mam nadzięję iż przerwiemy tą działalność i
    doprowadzimy do sprawiedliwego ukarania drania.
    Informuję równocześnie iż jestem podobno piątą firmą zrujnowaną i
    doprowadzoną do rodzinnej nędzy. Po nawiązaniu
    kontaktu pomogę w wyszukaniu wszystkich pokrzywdzonych. Bardzo proszę
    o pomoc w tej sprawie.

    inż.Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl
    Szczecin