  • 1. Data: 2003-07-20 22:09:49
    Temat: kodeks pracy - zmiana zasad pracy
    Od: "Bartek" <e...@i...pl>

    Witam

    interesuje mnie czy wprowadzenie drugiej zmiany jest zmiana zasada pracy
    dodam, ze w chwili gdy przyjmowalem sie do firmy moj dzial pracowal w
    systemie jednozmianowym
    i bylo tak przez trzy lata a teraz przyszly zmiany i mam system 2 zmianowy a
    docelowo ma byc 3 co jest dla mnie nie do przyjecia

    w zwiazku z tym zastanawiam sie czy to zmiana zasad pracy czy tez nie
    czy pracodawca powinien mnie powiadomic o wprowadzeniu 2 zmiany na pismie
    czy tez nie
    czy moge sie nie zgodzic na 2 a pozniej na 3 zmiany

    --
    Bartek
    e...@i...pl

  • 2. Data: 2003-07-21 06:12:59
    Temat: Re: kodeks pracy - zmiana zasad pracy
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

    > w zwiazku z tym zastanawiam sie czy to zmiana zasad pracy czy tez
    > nie czy pracodawca powinien mnie powiadomic o wprowadzeniu 2
    > zmiany na pismie czy tez nie
    > czy moge sie nie zgodzic na 2 a pozniej na 3 zmiany

    Okreslenie czasu swiadczenia pracy miesci sie w ramach uprawnien
    kierowniczych pracodawcy. Nie musi sie Ciebie pytac o zgode ustalajac
    zmiane na ktorea masz sie stawic do pracy. Nie jest rowniez obowiazkowe
    informowanie w formie pisemnej o wprowadzeniu pracy zmianowej. Po prstu
    ustala grafik do ktorego musisz sie dostosowac.

    Robal bob67(at)wp.pl

  • 3. Data: 2003-07-21 20:20:09
    Od: "Bartek" <e...@i...pl>

    Użytkownik "Robal" <b...@w...plinvalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > informowanie w formie pisemnej o wprowadzeniu pracy zmianowej. Po prstu
    > ustala grafik do ktorego musisz sie dostosowac.

    ok ale nie powinno byc jakiegos wypowiedzenia zmieniajacego czy czegos
    takiego
    jak zaczynalem to byl to wystem jednozmianowy po kilku latach sie zmienilo
    nie odpowiada mi to szukam punktu zaczepienia

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 4. Data: 2003-07-22 00:09:02
    Od: Robal <b...@w...plinvalid>

    w <news:bfhhvd$jod$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Bartek napisał(a):

> [...]
    > jak zaczynalem to byl to wystem jednozmianowy po kilku latach sie
    > zmienilo nie odpowiada mi to szukam punktu zaczepienia

    Sorry, nie widze tutaj mozliwosci manewru. Wypowiedzenie zmieniajace
    dotyczy warunkow pracy takich np. jak: wysokosc placy, rodzaju pracy,
    miejsca swiadczenia pracy. Natomist co masz zrobic, w jaki sposob, w
    jakim miejscu (w ramach danej miejscowosci), w jakim terminie oraz w
    jaki sposob bedzie ustalony rozklad czasu pracy miesci sie w zakresie