    Subject: Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: m <m...@g...com>
    Date: Thu, 21 Jun 2018 13:26:07 +0200

    > Jakie nowe prawa?? Byliby sparaliżowani - bo po co pisać ustawy jeśli
    > samemu nie odniesie się z nich korzyści?

    Oh drogi Watsonie, nie doceniasz ich :).

    Po pierwsze, wielu z nich jest szczerze przekonanych że będą rządzić w
    drugiej kadencji. Jedni dlatego że sądzą że inaczej być nie może, bo
    uwierzyli we własną propagandę, inni dlatego że sądzą że ich wpływ na
    aparat państwa (a przecież mają) da im tę przewagę.

    Po drugie, jeżeli posadzisz na sali człowieka z młotkiem i gwoździami to
    zacznie z nudów gwoździe wbijać, czy potrzebne czy nie. Tak samo z
    p.osłami.

    p. m.