  • 1. Data: 2003-01-03 21:15:05
    Temat: W jaki sposób ustalić adres pozwanego ?
    Od: "Dariusz Smus" <s...@i...pl>

    Sąd wezwał mnie do wskazania aktualnego adresu pozwanej, gdyż wg relacji
    poczty "adresat wyprowadził się bez podania nowego adresu " pod rygorem
    zawieszenia postępowania.
    Jak to zrobic samemu nie jestem w stanie nic sie dowiedziec bylem w jego
    miejscu zameldowania ale nikt nic nie wie ? Czy zawieszenie postępowania
    moze pociągnąć za sobą utratę wpisowego ?

    --
    pozdrawiam

    Dariusz Smus

    s...@i...pl

  • 2. Data: 2003-01-03 22:11:30
    Temat: Re: W jaki sposób ustalić adres pozwanego ?
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > miejscu zameldowania ale nikt nic nie wie ? Czy zawieszenie postępowania
    > moze pociągnąć za sobą utratę wpisowego ?

    Hi!

    Nie wiem czy pomoge, ale kiedys cos czytalem o tym ze jakies centralne

    biuro adresowe czy cos w tym stylu w Wawie udostepnia kancelariom

    adwokackim aktualne adresy zameldowania pozwanych. Z tego

    biura korzystaja tez organy scigania. Moze mozna przez nich cos sie
    dowiedziec.

    Tylko tyle wiem, ale moze jest jakas ustawa na ten temat :)

    No to... hmm.. tyle.

    Konrad

    ps. moze to cos powiazanego z Gen. Inspektorem Danych Osobowych ?

  • 3. Data: 2003-01-03 22:26:43
    Temat: Odp: W jaki sposób ustalić adres pozwanego ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dariusz Smus <s...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av4ujj$h8g$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > miejscu zameldowania ale nikt nic nie wie ? Czy zawieszenie postępowania
    > moze pociągnąć za sobą utratę wpisowego ?

    w takich wypadkach nalezy zachowac sie nastepujaco ...
    odpowiadasz sądowi na to wezwanie inf.,ze ostatnim Tobie znanym miejscem
    zamieszkania pozwanego był taki a taki adres obecnie nie wiesz ,gdzie
    przebywa w zwiazku z czym wnosisz o ustanowienie kuratora dla nieznanego z
    miejsca pobytu...
    jedynie musisz sie zmiescic w czasie ...sąd pewnie okreslic czas w ,którym
    to masz uczynić

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-03 22:30:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av52pa$rcf$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > miejsca pobytu...
    > jedynie musisz sie zmiescic w czasie ...sąd pewnie okreslic czas w ,którym

    ponadto ten mądry sąd możesz poinformować ,ze nie jestes wstanie ustalic
    adresu i prosisz o to sąd ,który jest władny w takich ustaleniach ...Tobie
    odmówi głowne biuro adresowe w wa-wie czy tez w miejscowy z uwagi na ustawe
    o ochronie danych ...
    takie informacje zdobywa sie na odpowiednim druku i sa do tego władne
    okreslone urzedy
    przecietny smiertelnik nie ma takiej mozliwosci...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-04 08:28:32
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    czesc ponownie

    > ponadto ten mądry sąd możesz poinformować ,ze nie jestes wstanie
    > ustalic adresu i prosisz o to sąd ,który jest władny w takich
    > ustaleniach ...Tobie odmówi głowne biuro adresowe w wa-wie czy tez w

    z tym ustalanie przez sad to jest wogole kpina:-(
    od 3 miesiecy sad uparl sie ze nazywam sie ianzcej niz mam wpisane w
    dowodzie osobistym oraz wszystkich innych dokumentach i nie potrafie im w
    zaden sposob wytlumaczyc ze nazywam sie inaczej niz oni mysla:-)
    czy to takie trudne zeby np sedzia wystapil np do urzedu miasta o ustalenie
    mojego nazwiska?
    bo urzad miasta wie zreszta wszystkie urzedy wiedza jak sie nazywam i gdzie
    mieszkam
    wiec znowu wraca temat - jakosci pracy sedziow...

    ania

  • 6. Data: 2003-01-05 11:52:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    A gdyby do wniosku o udzielenie informacji dołączył odpis pisma z sądu i
    potraktować to jako działanie na polecenie sądu? Pytam tak z ciekawości, bo
    dawniej takie rzeczy przechodziły, ale nie miałem potrzeby tego "trenować"
    już kilka lat i nie wiem, czy teraz w praktyce jest to stosowane.

  • 7. Data: 2003-01-05 19:39:10
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dawniej takie rzeczy przechodziły, ale nie miałem potrzeby tego "trenować"
    > już kilka lat i nie wiem, czy teraz w praktyce jest to stosowane.

    Nie jestem pewien, czy jest to aktualne, ale jeszcze jakiś
    czas temu składało się zapytanie do Centralnego Biura Adresowego
    w najbliższym urzędzie prowadzącym ewidencję ludności
    (np. UG) podając powód zapytania i przeznaczenie
    uzyskanych danych.
    Jednak tu wynika, że adres zameldowania jest znany,
    więc CBA nic inego nie poda, chyba że ma inny,
    czasowy adres.
    Radziłbym zwrócić się do życzliwego gliniarza,
    który szybko wyjaśni sprawę sprawdzając bazę PESEL.

  • 8. Data: 2003-01-05 22:06:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Baza PESEL zawiera dokładnie te same dane co CBA. CBA podaje dane właśnie na
    tej podstawie.

  • 9. Data: 2003-01-06 23:08:45
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Baza PESEL zawiera dokładnie te same dane co CBA. CBA podaje dane właśnie
    na
    > tej podstawie.

    Dlatego twierdzę, że prościej jest ustalić w PESEL-u,
    niż wysyłać zapytanie do CBA.

  • 10. Data: 2003-01-07 00:30:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Też tak uważam, tylko akurat nie mam pomysłu jak to później udokumentować
    sądowi. Wezwanie na świadka tego gliniarza byłoby niezłym pomysłem, tylko
    ktoś może nie być do końca zadowolony, że on tak sam i z dobrej chęci, żeby
    pomóc i w ogóle - wiesz za sprawdzanie komuś czegoś w PESL-u czasem
    wyrzucają z policji. A jak nie świadek, to co? Oświadczenie, że dała łapówkę
    i jej sprawdzili i gość tam jest zameldowany?

    Tak więc chwilowo jednak pozostaje CBA, tylko otwarta jest kwestia, czy
    powódka, czy sąd.