    From: Marcyś <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W jaki sposób ustalić adres pozwanego ?
    Date: Sun, 5 Jan 2003 20:39:10 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A gdyby do wniosku o udzielenie informacji dołączył odpis pisma z sądu i
    > potraktować to jako działanie na polecenie sądu? Pytam tak z ciekawości,
    bo
    > dawniej takie rzeczy przechodziły, ale nie miałem potrzeby tego "trenować"
    > już kilka lat i nie wiem, czy teraz w praktyce jest to stosowane.

    Nie jestem pewien, czy jest to aktualne, ale jeszcze jakiś
    czas temu składało się zapytanie do Centralnego Biura Adresowego
    w najbliższym urzędzie prowadzącym ewidencję ludności
    (np. UG) podając powód zapytania i przeznaczenie
    uzyskanych danych.
    Jednak tu wynika, że adres zameldowania jest znany,
    więc CBA nic inego nie poda, chyba że ma inny,
    czasowy adres.
    Radziłbym zwrócić się do życzliwego gliniarza,
    który szybko wyjaśni sprawę sprawdzając bazę PESEL.