  • 61. Data: 2012-08-03 08:33:20
    Temat: Re: W?a?ciciel mieszkania chce poprawi? anten? na dachu - firma zarz?dzaj?ca zabrania.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 08/03/2012 07:09 AM, Shrek wrote:
    > końcu nie zależy nikomu na zasięgu w samolotach

    jak to nie.
    Lufhansa nawet internet oferuje na pokladzie. :)

  • 62. Data: 2012-08-03 14:17:24
    Temat: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tak mówi literalnie prawo budowlane.
    Ale:
    Te antenę trzeba jednak do czegoś przymocować i bez projektu budowlanego
    właściciel budynku (spółdzielnia) może powiedzieć "nie, bo nie", bo przy
    pierwszym przegladzie okresowym (rocznym, półrocznym) dostaną wpis o
    konieczności usunięcia elementów zamocowanych do komina itp.
    Chyba nie masz watpliwości, że komin z anteną mają ponad 3 m od poziomu
    terenu, że pozwolenie na budowę było na obiekt o wysokości 27 m, a nie 29 m
    itp. itd. (a ochrona odgromowa nowego masztu to pies?? kto ją zaprojektuje i
    zrobi?? i pomierzy??)
    Robimy tak, żeby spółdzielnia nie miała punktu zaczepienia.
    Nie masz papierów do pracy na wysokości, nie wpuścimy na dach, "nie bo nie" i
    co im zrobisz?

    -----

  • 63. Data: 2012-08-03 14:47:06
    Od: PrivateLan <h...@n...pl>

    W dniu 02.08.2012 21:48, SQLwiel pisze:

    > PrivateLan, 02.08:
    >
    > (chyba też nie Madzia)
    >
    > (Ale ja się na internecie słabo znam... ;) )

    A ty co? Jak GóWno czytasz i przez GóWno posty puszczasz, to znaczy, że
    taki już mądry jesteś?
    W detektywa to się na swoim podwórku z 10-latkami pobaw, bo jak ja bym
    ci chciał nawtykać, to nawet GW razem z ABW by nie wiedziało kto to robi.

  • 64. Data: 2012-08-03 15:33:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Aug 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Nawet pojedyncze miliwaty wystarczą.

    Nie przesadzaj, bardzo proszę.
    Nie, nie żartuję :D
    (po co komu *całe* miliwaty do tego, żeby radioodbiornik odebrał sygnał?)

    > Natychmiast wyłącz swój komputer! Wiesz jak on PROMIENIUJE?!
    >
    > Przeciętny pecet emituje jakieś 200W PROMIENIOWANIA!

    Ale trollować też nie musisz, bo większość tego ciepła jednak
    rozchodzi się przez konwekcję, a nie przez promieniowanie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 65. Data: 2012-08-03 15:34:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Aug 2012, Aha.... wrote:

    > zreszta oddzialy onkologiczne mowia same za siebie.

    Tak z ciekawości - woda przestała już być "pierwszym podejrzanym" za
    wskaźniki raka w .pl?
    (tak, *przed* papierosami)

    pzdr, Gotfryd

  • 66. Data: 2012-08-04 08:06:28
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-03 08:33, witek wrote:

    > jak to nie.
    > Lufhansa nawet internet oferuje na pokladzie. :)

    Ale BTSa worzą ze sobą na pokładzie;)

    Shrek.

  • 67. Data: 2012-08-04 09:31:48
    Od: Kubuś Puchatek <a...@e...com.pl>

    Dnia 04.08.2012 o 08:06 Shrek <u...@d...invalid> napisał(a):

    > Ale BTSa worzą ze sobą na pokładzie;)
    ^^^^^
    To od "worka"?

    > Shrek.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 68. Data: 2012-08-04 16:23:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie przesadzaj, bardzo proszę.
    > Nie, nie żartuję :D
    > (po co komu *całe* miliwaty do tego, żeby radioodbiornik odebrał sygnał?)

    Fakt ;)

    > Ale trollować też nie musisz, bo większość tego ciepła jednak
    > rozchodzi się przez konwekcję, a nie przez promieniowanie ;)

    Czyli skażone tym promieniowaniem powietrze!

    ;->

  • 69. Data: 2012-08-04 22:35:26
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    a telewizja Trwam
    > dobrze, ze sie ten maszt w Gabinie zawalił.

    Od kiedy trwam nadaje naziemnie?

    --

    Jingiel

  • 70. Data: 2012-08-10 10:01:29
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 02 Aug 2012 12:58:06 +0200,
    PrivateLan <h...@n...pl> screamed:

    > Te dowody są, tylko dobrze się przypatrz
    > - rak
    > - brak możliwości rozrodczych u mężczyzn
    > - uszkodzone, chore płody
    > itp...
    > W latach 50 ubiegłego wieku prowadzono takie doświadczenia, które
    > zostały skrzętnie ukryte, a czasem wyśmiane.
    > Teraz liczy się kasa i totalna inwigilacja, a nie zdrowie człowieka.
    >
    > Jeśli urodzi ci się chore, martwe dziecko, to będziesz wiedziała komu
    > dziękować! Najważniejsze jest 3tys.!

    Kiedyś, podobni dobrze się przyglądający stwierdzili z równą
    stanowczością wpływ kolei na produkcję mleka u krów.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 10:00:44 user up 13256 days, 21:55, 1 user, load average: 0.90, 0.71, 0.02 ]

    Do you like me for my brain or my baud?