  • 1. Data: 2006-05-20 16:43:42
    Temat: Utylizacja komputerów przez Kowalskiego - jak?
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Witam

    Czy jako zwykły "Koawalski" mam obowiązek utylizowania zepsutego,
    prywatnego sprzętu komputerowego w jakiejś firmie czy mogę poprostu
    wrzucić grata do śmietnika ?

    ZauraK

  • 2. Data: 2006-05-20 16:52:14
    Temat: Re: Utylizacja komputerów przez Kowalskiego - jak?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy jako zwykły "Koawalski" mam obowiązek utylizowania zepsutego,
    > prywatnego sprzętu komputerowego w jakiejś firmie czy mogę poprostu
    > wrzucić grata do śmietnika ?

    Daj ogloszenie, ze chcesz oddac sprzęt .... na jakąs grupe regionalną.
    Albo wystaw na allegro za 1zł :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-05-20 19:35:18
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Pewnego razu KrzysiekPP nabazgrał(a):

    > Daj ogloszenie, ze chcesz oddac sprzęt .... na jakąs grupe
    > regionalną. Albo wystaw na allegro za 1zł :)

    Niestety ale ten sprzęt (to bardziej przypomina kupkę części) nie
    nadaje się do oddawania, no chyba że do utylizacji (miały niby być
    chyba jakieś punkty przyjęć).

    ZauraK

  • 4. Data: 2006-05-20 20:39:00
    Od: "mw158979" <n...@p...gazeta.pl.dowidzenia>

    "ZauraK" <...@...x> schrieb
    > Niestety ale ten sprzęt (to bardziej przypomina kupkę części) nie
    > nadaje się do oddawania, no chyba że do utylizacji (miały niby być
    > chyba jakieś punkty przyjęć).

    Wszystko sie nadaje.
    Napisz na priv co tam masz.

    hej

  • 5. Data: 2006-05-20 20:39:12
    Od: Fumador1 <j...@N...pl>

    Dnia Sat, 20 May 2006 16:43:42 +0000 (UTC), ZauraK napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy jako zwykły "Koawalski" mam obowiązek utylizowania zepsutego,
    > prywatnego sprzętu komputerowego w jakiejś firmie czy mogę poprostu
    > wrzucić grata do śmietnika ?

    A nie jest czasem tak, że teraz kupując nowy sprzęt, sprze dawca ma
    obowiązek odbioru starego ?
    Jacek
    Odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu