  • 1. Data: 2006-05-20 13:04:01
    Temat: SMSy reklamowe od operatora
    Od: stebi <m...@i...pl>

    Co moge zrobic jezeli dostaje od operatora SMSy reklamowe. Dodam, iz
    telefon jest abonamentowy na firme, sporawa sie ciagnie od marca (wtedy
    pierwszy raz do nich dzwonilem) i co jakis czas dzwonie i oni mi co
    chwile ta usluge wylaczaja, a nadal smsy dostaje.

    --
    pozdr.
    stebi

  • 2. Data: 2006-05-20 13:18:45
    Temat: Re: SMSy reklamowe od operatora
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    stebi [###m...@i...pl.###] napisał:
> [...]
    > pierwszy raz do nich dzwonilem) i co jakis czas dzwonie i oni mi co
    > chwile ta usluge wylaczaja, a nadal smsy dostaje.

    Zmienić operatora wykazując, że nie wywiązuje się ze swojej umowy.
    Tylko wcześniej pasowało by na piśmie ich wezwać do tego, by mieć
    dowód. Pewnie jedną osobą sie bardzo nie przejmą. Ale jak kilka
    odejdzie, to pomysłodawca straci pracę i sytuacja wróci do normy.

    Teoretycznie mógł byś ewentualnie na drodze cywilnej dochodzić
    odszkodowania, ale wobec braku wymiernych strat, to było by to jakieś
    znikome odszkodowanie za straty moralne. Moim zdaniem nie warto.

  • 3. Data: 2006-05-20 13:46:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    stebi napisał(a) :

> [...]
    > pierwszy raz do nich dzwonilem) i co jakis czas dzwonie i oni mi co
    > chwile ta usluge wylaczaja, a nadal smsy dostaje.

    Pisałem już o tym parę razy. Wykaż trochę inwencji i poszukaj w
    archiwum.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 4. Data: 2006-05-20 20:23:16
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    Ale czy dostajesz je od operatora?

    Ja dostawalem na poczatku od operatora i bylo napisane ze to wyslal
    operator, dostaje na pare telefonow caly czas SMSy z numerow 7xxxx i to nie
    od operatora - popredni wlasciciel numeru byl zarejestrowany w jakims
    serwisie i przez to dostaje takie cos..

    Pozdr
    AS

  • 5. Data: 2006-05-20 22:25:46
    Od: stebi <m...@i...pl>

    Art napisał(a):

    > Ale czy dostajesz je od operatora?

    Tak. Mowa w nich np. e-sklepie Orange.

    --
    pozdr.
    stebi

  • 6. Data: 2006-05-21 11:44:59
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    > Tak. Mowa w nich np. e-sklepie Orange.
    U mnie zalatwil sprawe jeden faks do BOK..

    Pozdr
    Art

  • 7. Data: 2006-05-21 13:06:54
    Od: stebi <m...@i...pl>

    Art napisał(a):
    > U mnie zalatwil sprawe jeden faks do BOK..

    A moglbys przytoczyc jego tresc?

    --
    pozdr.
    stebi

  • 8. Data: 2006-05-21 15:56:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    stebi napisał(a):

    > A moglbys przytoczyc jego tresc?

    http://www.elektro-instal.com/smieszne/tele2_WWW.ALE
    JAJA.PL.mp3

    :-))

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".