  • 1. Data: 2006-05-20 11:23:49
    Temat: szkoła języków obcych
    Od: "Młody" <s...@o...pl>

    Powiedzcie mi jakie wymagania muszę spełniac i jakie instytucje muszę
    odwiedzic aby otworzyc szkołę języków obcych??

  • 2. Data: 2006-05-20 12:18:19
    Temat: Re: szkoła języków obcych
    Od: stern <s...@0...pl>

    Młody napisał(a):
    > Powiedzcie mi jakie wymagania muszę spełniac i jakie instytucje muszę
    > odwiedzic aby otworzyc szkołę języków obcych??

    dużo gadania, ale w skrócie - żebyś miał co czytać nocami:
    albo działasz na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
    i nie możesz wystawiać świadectw uznawanych w Polsce ani tym podobnych
    albo otwierasz niepubliczną placówkę oświatową (zobacz w ustawie o
    systemie oświaty) i spełniasz miliardy wymagań :).

    Certyfikaty językowe dla uczniów i tego typu sprawy pomijam, to możesz
    wyklikać :)

    miłego dyrektorowania :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911