  • 1. Data: 2006-05-20 17:05:58
    Temat: wymeldowanie osoby...
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    1. jakw temacie - jedyny właściciel mieszkania - syn i chce wymeldować
    ojca - który wymeldować się nie chce, jest jakiś sposób?
    2. czy osoba bez zameldowania moze zarejestrować pojazd

  • 2. Data: 2006-05-20 17:19:09
    Temat: Re: wymeldowanie osoby...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    sanczes wrote:
    > 1. jakw temacie - jedyny właściciel mieszkania - syn i chce wymeldować
    > ojca - który wymeldować się nie chce, jest jakiś sposób?

    A ojciec mieszka w tym mieszkaniu?

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-05-20 20:00:31
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    chyba tak

  • 4. Data: 2006-05-20 20:04:10
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > chyba tak

    Wiec urząd chyba go nie wymelduje :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-05-20 21:40:01
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    sanczes napisał(a):
    > chyba tak

    Skoro mieszka to dlaczego ma zostac wymeldowany??

    Meldunek to nic innego jak informacja o stanie faktycznym gdzie dana
    osoba w danej chwili mieszka - nic wiecej - meldunek nie daje zadnego
    prawa do lokalu itp itd.

    Jacek

  • 6. Data: 2006-05-21 11:03:46
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    castrol napisał(a):

    > Skoro mieszka to dlaczego ma zostac wymeldowany??

    wlasnie...

    > Meldunek to nic innego jak informacja o stanie faktycznym gdzie dana
    > osoba w danej chwili mieszka - nic wiecej - meldunek nie daje zadnego
    > prawa do lokalu itp itd.

    ale wiaze sie to np ze zwiekszona iloscia osob w ewidencji mieszkania i
    kosztow ponoszonych np za wode

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 7. Data: 2006-05-21 11:31:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał
    > ale wiaze sie to np ze zwiekszona iloscia osob w ewidencji mieszkania i
    > kosztow ponoszonych np za wode

    Jak mieszka to płaci. Ale się zastanawiam czy spółdzielnie, administratorzy
    budynków mają dostęp do takiej ewidencji meldunkowej w gminie? Z tego co
    wiem, niektóre spółdzielnie wymagają osobnego zgłaszania lokatorów do
    ewidencji w spółdzielni i na tej podstawie ustalają opłaty zależne od liczby
    osób.

  • 8. Data: 2006-05-21 13:26:59
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Jak mieszka to p?aci. Ale si? zastanawiam czy spó?dzielnie, administratorzy
    > budynków maj? dost?p do takiej ewidencji meldunkowej w gminie? Z tego co
    > wiem, niektóre spó?dzielnie wymagaj? osobnego zg?aszania lokatorów do
    > ewidencji w spó?dzielni i na tej podstawie ustalaj? op?aty zale?ne od liczby
    > osób.

    dokladnie, jesli kogos meldujesz w UM/UMiG to musisz ten fakt takze
    zglosic w spoldzielni / u zarzadcy budynku.
    wydaje mi sie ze urzad nie moze przekazywac takich informacji
    spoldzielni zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych

  • 9. Data: 2006-05-21 13:43:12
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    > ewidencji w spółdzielni i na tej podstawie ustalają opłaty zależne od liczby

    Tak, wręcz piszą na wywieszkach, że trzeba podać, ile osób mieszka i że to
    nie jest równoznaczne z ilością osób zameldowanych (co szczerze mówiąc jest
    absurdem, bo powinno być równoznaczne, ale mieszkania są wynajmowane
    studentom, a studenci się nie meldują, a mieszkają).

    P.

  • 10. Data: 2006-05-21 13:43:38
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sarpedon wrote:

    > ale wiaze sie to np ze zwiekszona iloscia osob w ewidencji mieszkania i
    > kosztow ponoszonych np za wode

    A fikcyjne wymeldowanie człowieka dla obniżenia tych kosztów to nic
    innego, jak art. 286 §1 kk.