  • Data: 2018-06-19 08:46:16
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu bym oponował...

    Też bym oponował. Swojego czasu omal nie zostałem ratownikiem. Omal -
    tzn spełniłem normy na uzyskanie patentu ratownika (czy jak tam to się
    wtedy nazywało) o włos (np. o ile dobrze pamiętam to na 50m kraulem
    norma była 44sekundy, ja płynąłem 43.5).

    Koniec końców nie dokończyłem, ratownikiem nie zostałem, bo uznałem że
    byłoby to nieodpowiedzialne.

    Kursy pierwszej pomocy to był w ogóle śmiech na sali. Nie chciałbym być
    ratowany przez ratownika tak "przeszkolonego" jak ja.

    Fakt że to było ponad 20 lat temu, ale sądzę że nie zmieniło się to, a
    jak już - to na gorsze.

    p. m.