  • Data: 2018-06-19 16:38:21
    Temat: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-06-18 o 11:07, m pisze:

    > To tak, na bezrybiu i rak ryba. Chodzi mi o to że mówienie "był
    > ratownik, on się na tym zna, przeszkolony jest" nie do końca musi
    > odpowiadać prawdzie. Co innego ratownik medyczny, tutaj uznaję wyższość
    > kompetencyjną (patrzy czy nie Łódź), a co innego ratownik na basenie,
    > który jest tam po to żeby rwać panienki a nie ratować ludzi.

    Trudno na podstawie artykułu opartego na relacji urażonej pieniaczki i
    wypowiedzi instruktora ratownictwa, który zajął stanowisko nie będąc na
    miejscu oceniać kompetencje tego konkretnego ratownika. Natomiast
    wyjściowa sugestia, jakoby należało go ścigać za "utrudnianie udzielenia
    pierwszej pomocy" w tej sytuacji jest już zupełnie niedorzeczna. Tak jak
    sugestie niektórych tutaj, jakoby AED było lekarstwem na wszystko.