  • 261. Data: 2013-12-10 23:12:13
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.12.2013 22:37, DoQ pisze:

    > Jak już masti napisał, kto miałby przygotować listę? Jak miałoby to
    > wyglądać?

    Delegowany przez komendanta pracownik, zajrzy do panoramy firm czy coś
    ... firmy same by się mogły zgłaszać żeby być wpisane ...

    > Recytowanie przez telefon powiedzmy 30 nazw oraz telefonów
    > kontaktowych, które zainteresowany notowałby .. pewnie nie mając nawet
    > na czym? I to wszytko na linii alarmowej 112? Ktoś chce zgłosić wypadek,
    > ale musi czekać aż fajfus co złapał gumę zapisze listę holowników? Biuro
    > numerów? To ma być k--wa normalne?

    Przecież pisze o policjantach którzy przyjechali na miejsce. Mogliby
    mieć na podorędziu kartkę. W wariancie full wypas - dawaliby odbitkę
    poszkodowanym. W wariancie oszczędnościowym - mieliby tą kartkę
    zalaminowaną i dawaliby do wglądu.

    Kurde, policja może przygotowywać plakaty i rozdawać ulotki "ileśtam
    zasad o których musisz pamiętać żeby nie zostac okradzionym w metrze",
    gdzie piszą takie zaskakujące porady jak "nie noś portfela w tylnej
    kieszeniu" a nie mogą rozdać ulotki z naprawde przydatnymi informacjami?

    p. m.

  • 262. Data: 2013-12-10 23:18:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m,

    Tuesday, December 10, 2013, 11:12:13 PM, you wrote:

    > Delegowany przez komendanta pracownik, zajrzy do panoramy firm czy coś
    > ... firmy same by się mogły zgłaszać żeby być wpisane ...

    Ano właśnie. Z odpowiednim załącznikiem. I dlatego jest to zakazane.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 263. Data: 2013-12-10 23:23:24
    Od: m <m...@g...com>

    > Ano właśnie. Z odpowiednim załącznikiem. I dlatego jest to zakazane.

    Ale po co załacznik, skoro inne firmy by były wpisywane bez załącznika?

    p. m.

  • 264. Data: 2013-12-10 23:38:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Dec 2013 23:12:13 +0100 osobnik zwany m napisał:

    > Delegowany przez komendanta pracownik, zajrzy do panoramy firm czy coś
    > ... firmy same by się mogły zgłaszać żeby być wpisane ...

    a dlaczego tylko pomoc drogowa? a lekarze, a kominiarze, a otwieracze
    zamków? dekarze? ...

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 265. Data: 2013-12-10 23:50:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m,

    Tuesday, December 10, 2013, 11:23:24 PM, you wrote:

    > Ale po co załacznik, skoro inne firmy by były wpisywane bez załącznika?

    Po to, żeby było wiadopmo, kto na tej liście jest ważniejszy. I
    dlatego jest to zakazane.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 266. Data: 2013-12-10 23:51:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, December 10, 2013, 11:38:31 PM, you wrote:

    > a dlaczego tylko pomoc drogowa? a lekarze, a kominiarze, a otwieracze
    > zamków? dekarze? ...

    I koniecznie konstruktorzy transformatorów impulsowych! ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 267. Data: 2013-12-11 08:44:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 23:12:13 UTC+1 użytkownik m napisał:
> [...]
    > mieć na podorędziu kartkę. W wariancie full wypas - dawaliby odbitkę
    > poszkodowanym. W wariancie oszczędnościowym - mieliby tą kartkę

    Myślisz że człowiek który z przebitym kołem dzwoni na nr alarmowy a nie potrafi
    zlokalizowac najbliższej pomocy technicznej/wykupic assistance potrafiłby skorzystac
    z listy?
    Zreszta gdyby nawet policjanci dali mu liste i pomoc wezwali to później będac
    niezadowolony z usługi pomocy drogowej pisąłby że to Policja mu dała namiary na
    takich partaczy. I jeszcze zapłacić musiał za usługe wymiany.

  • 268. Data: 2013-12-11 09:16:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    masti wrote:

    > a dlaczego tylko pomoc drogowa? a lekarze, a kominiarze, a otwieracze
    > zamków? dekarze? ...

    Niech policjanci dają Panoramę Firm.

  • 269. Data: 2013-12-11 09:25:34
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 19:09:35 +0100, m napisał(a):

    > No zaraz, a co szkodziłoby (poza być może przepisami, Robercie Tomasiku
    > powiedz jak to z nimi jest) żeby policjant *drogówki* miał ze sobą listę
    > pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich?

    Niestety znając nasz kraj i patologię u naszych rodaków zaraz by się
    znalazło paru mądrali, co to by zrobili zadymę, że:
    - zakład abc był pierwszy na liście - na pewno zapłacili łapę i są na
    preferowanym miejscu
    - najtańszy zakład xyz był ostatni - to zemsta, bo pierwszy na liście
    zapłacił.
    - sąsiad też ma lawetę i nie jest na liście
    - w ogóle to HWDP i na pewno chcą go oszukać.

    Naprawdę straszne co się porobiło w głowach ludzikich. Coraz mniej spotykam
    życzliwości, uśmiechu, chęci pomocy itp. Wszędzie ludzie widzą spiski,
    ludzie na siebie warczą, każdy zwarty i gotowy do walki, "warczy i szczerzy
    kły". Większości się wszystko należy, bo ma prawa, ale obowiązków to
    nieeee.

    Postawa służb mundurowych też coraz więcej do życzenia zostawia - jak się
    widzi ich skupienie na mandatowaniu a nie na służbie społeczństwu.

    --
    Franc

  • 270. Data: 2013-12-11 09:44:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-10, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:

> [...]
    > na czym? I to wszytko na linii alarmowej 112? Ktoś chce zgłosić wypadek,
    > ale musi czekać aż fajfus co złapał gumę zapisze listę holowników? Biuro

    Operator by mial maszyne losujaca i by losowal, wtedy by nie bylo przekretow!

    --
    Artur
    ZZR 1200