  • 121. Data: 2013-08-21 21:43:59
    Temat: Re: Uszkodzenie kajaka na spływie - odpowiedzialność
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Sęk w tym że sądząc po opisie - obiektywnie nie mógł się dostosować, bo ich
    > nie słyszał.

    To nie mógł poprosić o powtórzenie?

  • 122. Data: 2013-08-21 21:47:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > To nie mógł poprosić o powtórzenie?

    mozesz prosic o powtorzenie czegos o czym nie wiesz?

  • 123. Data: 2013-08-21 22:06:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.08.2013 21:43, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > To nie mógł poprosić o powtórzenie?

    Czego nie rozumiesz w określeniu "nie słyszał"?

    Jeśli język polski nie jest twoim pierwszym językiem, to śpieszę ci
    wyjaśnić że "nie słyszał" nie jest tożsame ze "słyszał niewyraźnie".

  • 124. Data: 2013-08-21 22:10:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.08.2013 16:20, Liwiusz pisze:

    > Kontratyp - art. 87 kodeksu drogowego.

    Article not found error.

  • 125. Data: 2013-08-21 22:17:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.08.2013 16:15, Liwiusz pisze:

    > Płaci UFG i ma regres do sprawcy.

    Czyli kogo? Kursanta źle poinstruowanego przez instruktora? Czy
    instruktora, który źle kierował postępowaniem kursanta?

    Swoją drogą rozumując po twojemu ubezpieczyciel nauki jazdy będzie
    zawsze występował z regresem, bo kierujący kieruje bez wymaganych uprawnień.

    Mamy mała lukę w formalnościach - u nas nie ma czegoś jak "learner's
    permit".

    > To już niech sobie panowie wyjaśniają. Jak się instruktor przyznaje, to
    > i dobrowolnie spłaci kursanta.

    No i tutaj organizator się przyznał, że źle zorganizował i było za mało
    przewodników żeby wszyscy uczestnicy mogli słyszeć polecenia.

  • 126. Data: 2013-08-21 22:21:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Nie no, takiego tekstu się nie spodziewałem :>
    > Formalnie kierujący jest kierującym i tyle.

    Mhm. Czyli kto? Ten, kto siedzi za kierownicą? Czyli jak za kierownic
    zamontuję mechanizmy do zdalnego sterowania to kierującym będzie ten
    mechanizm i on będzie dostawał mandaty, a nie osoba która nim kieruje?

    > Kiedy ostatnio zaglądałeś do PoRD?

    Dziś.

    [ciach]

    > Równie dobrze kierowca sanitarki jadący na sygnale może dostać
    > mandat za przejechanie na czerwonym świetle bez powodowania
    > wypadku.
    > Jedno i drugie jest legalne, dobrze o tym wiesz.

    A to pierwsze na jakiej podstawie?

    Bo to drugie jest w Art. 53 ust. 2.

  • 127. Data: 2013-08-22 11:58:13
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 19 sierpnia 2013 (21:26:20) napisano:

    > to ja robie w tył zwrot i płyńcie sobie dalej sami.

    No i w porządku. Uczestnictwo w spływach kajakowych nie jest
    obowiązkowe.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 128. Data: 2013-08-22 14:58:18
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 22.08.2013 11:58, Yakhub pisze:
    > W liście datowanym 19 sierpnia 2013 (21:26:20) napisano:

    > No i w porządku. Uczestnictwo w spływach kajakowych nie jest
    > obowiązkowe.

    No i powyższe najlepiej podsumowuje, czym różni się "biznes po polsku"
    od prawdziwego biznesu.

    Pozdr.!
    (D)

  • 129. Data: 2013-08-22 15:33:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Yakhub wrote:

    > No i w porządku. Uczestnictwo w spływach kajakowych nie jest
    > obowiązkowe.

    a potem taki byznesmen narzeka, ze to przez tuska mu biznes padł

  • 130. Data: 2013-08-23 18:41:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Aug 2013, Marek Dyjor wrote:

    > a to ja prowadzę tę taksówkę?

    Można odnieść wrażenie, że prowadzącym był kierownik
    wycieczki, zaś kajakarz tylko zwierzęciem pociągowym ;)

    pzdr, Gotfryd