  • 1. Data: 2013-08-16 15:35:04
    Temat: Rząd płaci naszymi pieniędzmi za "łagodzenie opinii" w internecie
    Od: z <...@...pl>

    http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Rzad-placi-naszy
    mi-pieniedzmi-za-lagodzenie-opinii-w-internecie,wid,
    15902362,wiadomosc.htmlhttp://tiny.pl/hz7c9
    HEHEHEęę. Już nie będzie tak łatwo odróżnić obietnicy od obietnicy
    obietnicy obietnicy ;-)

  • 2. Data: 2013-08-16 15:45:13
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-16 15:35, z pisze:
> [...]
    15902362,wiadomosc.htmlhttp://tiny.pl/hz7c9

    > HEHEHEęę. Już nie będzie tak łatwo odróżnić obietnicy od obietnicy

    HeHe do potęgi:

    "Nie ma takiej strony :|

    W naszym portalu stron są miliony, ale pod wprowadzonym adresem nie ma
    żadnej z nich.

    Spróbuj poszukać na stronie głównej serwisu:"

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-08-16 15:56:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.08.2013 15:45, sqlwiel pisze:
> [...]
    > żadnej z nich.
    >
    > Spróbuj poszukać na stronie głównej serwisu:"

    Jeden oferma skleił link ze skróconym linkiemn, a drugi tego nie
    zauważył i "spisek" wykrył ;->

  • 4. Data: 2013-08-16 16:42:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-16 15:56, Andrzej Lawa pisze:
    > Jeden oferma skleił link ze skróconym linkiemn, a drugi tego nie
    > zauważył i "spisek" wykrył ;->

    Grunt że profesjonaliści czuwają ;-)

  • 5. Data: 2013-08-16 18:11:32
    Od: "asasa" <a...@a...as>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    Andrzejku, jakis czas temu radzilem ci zebys wzial mlotek, taki najlepiej 5
    kilowy i jebnal sie nim w czerep.

    widze, ze czas minal a ty dalej tego nie zrobiles ;(

    taki zabieg jest lepszy niz wizyta u psychiatry z tego co czytalem w jednym
    artykule

    wez sie zaraz przyjeb do kodowania, ciecia, srecia itp