  • 1. Data: 2013-08-19 16:48:40
    Temat: umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej
    Od: marek <marek@>

    Jest sobie telewizja kablowa, umowa jest na mnie. Jakiś czas temu nie
    było mnie w domu, ktoś zadzwonił, odebrała matka. Konsultant podobno
    zaproponował za kilka złotych kilka dodatkowych programów i matka się
    zgodziła. Matka jest już osobą starszą, nie wiem dokładnie co jej mówił
    konsultant, co usłyszała a co zrozumiała itp., ale czy jako osoba
    decyzyjna w tych sprawach mam szanse wycofać się z tej umowy? Matka nie
    ma pełnomocnictwa do decydowania w tych sprawach. Jak pokierować sprawą?

    Marek

  • 2. Data: 2013-08-19 16:57:12
    Temat: Re: umowa bez wiedzy osoby decyzyjnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-19 16:48, marek pisze:
> [...]
    > decyzyjna w tych sprawach mam szanse wycofać się z tej umowy? Matka nie
    > ma pełnomocnictwa do decydowania w tych sprawach. Jak pokierować sprawą?

    Powiedzieć, że nie zawierałeś żadnej umowy i żądasz naliczania opłat
    zgodnie z poprzednimi warunkami.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-08-19 17:55:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    > decyzyjna w tych sprawach mam szanse wycofać się z tej umowy? Matka nie
    > ma pełnomocnictwa do decydowania w tych sprawach. Jak pokierować sprawą?

    skoro rozmawiali z "sąsiadem", to nie ma zadnej umowy.
    Trzeba ich tylko uświadomić.

  • 4. Data: 2013-08-19 18:27:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-19 17:55, witek pisze:

    > skoro rozmawiali z "sąsiadem", to nie ma zadnej umowy.
    > Trzeba ich tylko uświadomić.

    Tak mi się przypomniało jak mój były już pracodawca w ferworze
    produkcyjnej walki podobno zgodził się telefonicznie na jakiś abonament
    na niepotrzebne mu usługi reklamowe (czy cuś).
    Miał on taką manierę że często mówił TAK wysłuchując rozmówcy.
    Jakoś to się dało odkręcić ale nerwów było co nie miara.

    PS.
    Tak mi teraz przyszło do głowy żeby każdą rozmowę nagrywać. Taki backup.
    Po kamerce w aucie i dyktafonie podczas rozmowy z "wadzą" kolejne
    zadanie do odrobienia żeby jakoś normalnie żyć w tym kraju :-)

  • 5. Data: 2013-08-19 22:17:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.08.2013 16:48, marek pisze:
> [...]
    > decyzyjna w tych sprawach mam szanse wycofać się z tej umowy? Matka nie
    > ma pełnomocnictwa do decydowania w tych sprawach. Jak pokierować sprawą?

    Normalnie. Zawierałeś jakąś nową umowę? Nie.

  • 6. Data: 2013-08-20 07:20:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.08.2013 16:57, Liwiusz pisze:
    > Powiedzieć, że nie zawierałeś żadnej umowy i żądasz naliczania opłat
    > zgodnie z poprzednimi warunkami.

    Tylko, że wtedy się czepną jego matki, a pewnie tego też nie chce, nie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2013-08-20 08:16:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tylko, że wtedy się czepną jego matki, a pewnie tego też nie chce, nie?

    Że co się czepną?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-08-20 09:05:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.08.2013 08:16, Liwiusz pisze:

    > Że co się czepną?

    No o zawartą ustnie umowę. Pewnie mają nagrania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2013-08-20 10:19:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No o zawartą ustnie umowę. Pewnie mają nagrania.

    Czyli co, podłączyli jej linię i świadczą usługę?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2013-08-20 12:07:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 20.08.2013 10:19, Liwiusz pisze:

    > Czyli co, podłączyli jej linię i świadczą usługę?

    Ale ona nie zawierała umowy na żadne linie, tylko na kanały telewizyjne.
    Powiedzmy dla ustalenia uwagi, że Trwam, Al Jazeera i Gorące Lolitki.
    Kanały zostały włączone, czyli dostarczone do Pani Mamusi.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek