    From: "Piotr" <a...@p...tp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenia samochodu
    Date: Sun, 30 Dec 2012 22:24:31 +0100

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ff521395-db51-42b7-95cd-c645f87769c1@googlegrou
    ps.com...
    Ma ktoś pomysł?
    Ostatnio regularnie samochód stojący na miejscu obok w parkingu podziemnym w
    bloku, rysuje mi lakier przy otwieraniu drzwi, jestem na 100% pewny że
    uszkodzenia powstają tutaj na parkingu, jestem po spotkaniu z właścicielem
    który nie przyznaje się do tego, twierdzi że uważa na drzwi i nie ma takiej
    możliwości, jednak rysy same się nie zrobiły.

    Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Monitoring nie widzi co się dzieje między
    samochodami, nie złapałem nigdy na gorącym uczynku. Wezwać policje? Czy w
    takiej sytuacji policja ma jakieś możliwości mi pomóc?

    Na razie plus taki, że sąsiadKA obiecuje na przyszłość uważać (niezależnie
    czy wczesniej uważała czy nie).

    Co doradzicie?

    Pozdrawiam
    Mateusz Brzeziński

    Najlepiej zmienić miejsce parkowania. Szybko i tanio.