  • Data: 2013-01-01 22:47:58
    Temat: Re: Uszkodzenia samochodu
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50e3516d$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...

    > Będzie słychać uderzenie oraz może wstrząs.

    Jak udowodnisz, że jakieś puknięcie na nagraniu to uderzenie, a nie odgłos
    klamki odskakującej po puszczeniu?

    > Albo sparwdzać co 8 godzin, czy jest nowe uszkodzenie - inaczej się
    > nadpisze.

    No niby można, ale to już zalatuje lekką paranoją... ;-)

    > Tu już są różne rozwiazania.

    Byłbym wdzięczny za ich wskazanie, bo ja ich nie znalazłem takowych w
    rozsądnych kwotach (powiedzmy ok. 500zł)...

    > Tylkko Policja nie zatrudnia wróżek. Co z tego, kto ma obowiazek?

    Wydawało mi się, że dyskutujemy o sytuacji, w której poszkodowany wskazuje
    podejrzanego i dostarcza jakichś dowodów. To czy wystarczą do uznania winy
    sprawcy to już inna sprawa, jednak dają podstawę do rozpoczęcia czynności,
    itd.

    > Kolizja stanowi wykroczenie. Uszkodzneie drzwi, o ile niecelowe, już nie i
    > nie mapodstaw do żadnych czynności policyjnych.

    Nie wiemy czy jest celowe, czy nie. Ustalenie tego faktu zasadniczo należy
    do policji.

    > To kardynalna sprawa. Nieumyślne uszkodzenie nie daje podstaw do czynności
    > policyjnych.

    To jednak policjanci zatrudniają wróżki i z góry wiedzą, że zdarzenie miało
    charakter nieumyślny?