    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 16 Dec 2014 01:46:36 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Usunięcie forum - pytanie

    On Sat, 13 Dec 2014, Adam wrote:

    > Z przeniesieniem nie powinno być większych problemów, jeśli się jest
    > właścicielem domeny.

    A co domena ma do "własności postów"?
    Tak, mam WŁAŚNIE na myśli możliwy zapis, stanowiacy, że zbiór treści
    (jako zbiór) stanowi bazę danych, której właścicielem jest udostępniający
    serwer.
    I użyszkodnik zakładający forum na to się zgodził.

    ICMPTZ?

    > Można zrobić delegację, cesję czy inne przeniesienie,
    > w najprostszym przypadku zmian e wpisów w rekordach DNS.

    I zapłacić odszkodowanie z przepisów o ochronie baz danych?

    > Ad rem:
    > Najważniejsze, co mówi literalnie umowa (i ewentualne późniejsze aneksy)

    Otóż to :D

    pzdr, Gotfryd