  • Data: 2014-12-18 10:49:38
    Temat: Re: Usunięcie forum - pytanie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-18 10:45, Marek pisze:

    > No właśnie, co chodzi z tymi prawnikami, ciągłe ich nie ma. Jak się
    > prosi o opinie to tygodniami trzeba czekać. Dodzwonić treść się nie
    > można (po co mu telefon, skoro nie ma czasu go odbierać?). Serio aż tyle
    > już prawnicy zarabiają, że taka pospolita olewka w tym fachu?

    Pewnie dlatego, że klient potulnie czeka "do nowego roku" zamiast
    poszukać innego prawnika. Skoro nie musi się starać, to się nie stara,
    prosta zależność.

    Lub inny problem: "jaka płaca taka praca". Od osoby szukającej pomocy w
    na grupie nie oczekuję, że zapłaci godnie za profesjonalną pomoc :)

    --
    Liwiusz