    Date: Sat, 13 Dec 2014 15:21:42 +0100
    From: kaletnik <k...@n...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usunięcie forum - pytanie

    > Jak rozumiem żadna z tych przesłanek nie nastąpiła. A zatem pozostaje
    > dochodzenie roszczeń na drodze cywilnej. Umiesz udowodnić wartość strat?

    Nie nastapiła
    Rozumiem jakby usuneli jakiś pojedyńczy wpis gdybym Ja nie zdążył go
    usunąć, ale usuneli całkiem forum. Dzwoniłem to mam im wysłać pismo o
    przywrócenie( podobno mają backup). Napisali że dostali jakąs skarge -
    pewnie od konkurencyjnego forum i dlatego usuneli.
    Zobacze co mój prawnik powie, albo poczekam do przyszłego tygodnia co mi
    odpiszą, bo wysyłam list polecony do nich.