    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usunięcie forum - pytanie
    Date: Sat, 13 Dec 2014 15:04:15 +0100

    Użytkownik "kaletnik" <k...@n...eu> napisał w wiadomości
    news:548be80f$0$21562$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > administratorem) Było na nim ok 14 tys użytkowników i z miesiąca na
    > miesiąc ich przybywało ok 600 osób, wątków setki tysięcy.
    > Wszystko było zgodne z prawem, jak pojawiały się wpisy oczerniające,
    > naruszające prawo to zostały one usuwane w trybie natychmiastowym.
    > W forum zainwestowałem bardzo dużo pieniędzy - pozycjonowanie, loga itp
    > Ostatnio zobaczyłem że forum zostało usunięte i napisali mi wiadomość że
    > zostało usunięte "na podstawie art. 14 ust. 1 UŚUDE
    > (Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną) w związku z wnioskiem

    Odnośny przepis mówi o zablokowaniu dostępu. Usówanie danych, to zupełnie
    co innego.

    > Nie otrzymałem żadnej wiadomości że coś mogło być nie tak. Mój adres
    > mailowy był podany nawet na forum w razie jakiś wątpliwości.
    > I teraz pytanie. Czy mogli usunąć CAŁE FORUM ? Jakie kroki prawne mogę
    > podjąć. Do prawnika udaję się dopiero w przyszłym tygodniu.
    > Jak nie przywrócą to czy mogę prosić o backup tego forum ??

    Ty masz po prostu zawartą umowę cywilnoprawną z GG Network. Wiążący jest
    ich regulamin. Zgodnie z §7 GG Network ponosi odpowiedzialność wobec
    Użytkowników Serwisu za nieświadczenie lub nienależyte świadczenie usług w
    zakresie wynikającym z Regulaminu, chyba że brak świadczenia lub
    nienależyte świadczenie usług jest następstwem okoliczności, za które
    zgodnie z prawem odpowiedzialności nie ponosi. Zgodnie z kolejnych
    paragrafem:

    1) GG Network przysługuje prawo do usunięcia Forum z Serwisu w przypadku
    zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności:
    - w okresie kolejnych 30 (trzydziestu) dni nie pojawiło się na nim co
    najmniej 5 (pięć) nowych wpisów (wypowiedzi) Użytkowników Serwisu, z
    wyłączeniem wpisów (wypowiedzi) Użytkownika - Administratora lub
    Użytkownika - Moderatora lub Użytkownika Serwisu, korzystającego z Serwisu
    w sposób określony w § 4 ust. 6 Regulaminu, lub
    - w okresie kolejnych 180 (stu osiemdziesięciu) dni nie zalogował się na
    Forum Użytkownik - Administrator lub Użytkownik - Moderator, lub
    naruszenia przez Użytkownika - Administratora lub Użytkownika - Moderatora
    postanowień § 5 ust. 1, § 6 ust. 8 lub § 9 Regulaminu.
    2) GG Network przysługuje prawo do usunięcia Forum z Serwisu na wniosek
    Użytkownika - Administratora.

    Jak rozumiem żadna z tych przesłanek nie nastąpiła. A zatem pozostaje
    dochodzenie roszczeń na drodze cywilnej. Umiesz udowodnić wartość strat?