    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usunięcie forum - pytanie
    Date: Sat, 13 Dec 2014 10:43:15 +0100

    W dniu 2014-12-13 09:04, Liwiusz pisze:

    > Z przeniesieniem też mógłby być kłopot. Błędem było w ogóle zaczęcie
    > tego "u kogoś".
    > (...)

    Z przeniesieniem nie powinno być większych problemów, jeśli się jest
    właścicielem domeny. Można zrobić delegację, cesję czy inne
    przeniesienie, w najprostszym przypadku zmian e wpisów w rekordach DNS.

    Jeśli jest backup forum, to wystarczy znaleźć adekwatną usługę, czyli
    pewnie jakieś PHP + MySQL.
    Gorzej trochę z POP3 czy SMTP - ale można założyć hasła startowe.

    Ale to już NTG.

    Ad rem:
    Najważniejsze, co mówi literalnie umowa (i ewentualne późniejsze aneksy)
    oraz co to za wzmiankowany art. 14.
    Czy istnieje klauzula zamknięcia bez ostrzeżenia, a jeśli tak, to czy
    nie jest ona abuzywna - o to spytałbym się prawnika.

    Jeszcze można by wystąpić z roszczeniem zwrotnym względem usługodawcy
    (fora.pl) za niemożność korzystania, straty moralne, być może inne, o
    ile jest podstawa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam