  • 1. Data: 2002-10-14 07:45:59
    Temat: Ustawa o ochronie danych osobowych, co gdzie i jak
    Od: l...@n...com.pl

    Mam pytnie do grupowiczow, czy ktos moglby mi podac gdzie znajde maksymalnie
    duzo danych o ustawie o ochronie danych osobowych.

    Poniewaz mam problem moj prywatny adres email zostal dopisany do bazy daych
    firm polskich i teraz otrzymuje bardzo duzo reklam na email.

    Kiedy napisalem do wlascicielabazy danych z zadaniem wykreslenia mojego adreu
    email. Ten powiedzial ze email nie podlega pod ustwe o ochronie danych
    osobowych.

    Pomozcie prosze.

  • 2. Data: 2002-10-14 09:43:24
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    l...@n...com.pl wrote:
    [..]
    > Pomozcie prosze.

    http://www.giodo.gov.pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-10-14 09:45:55
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik <l...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytnie do grupowiczow, czy ktos moglby mi podac gdzie znajde
    maksymalnie
    > duzo danych o ustawie o ochronie danych osobowych.

    ustawe znajdziesz pod http://www.sejm.gov.pl
    a dane nt. ustawy?,
    to zależy, o jakie dane Ci chodzi.