  • 1. Data: 2002-10-14 06:59:18
    Temat: sprawdzenie legalności oprogramowania
    Od: "J." <s...@g...pl>

    Czy w przypadku kontroli legalności oprogramowania jest sprawdzany rejestr ?
    Miałem kiedyś zainstalowane kilka shareware'ów (do celów komercyjnych nie
    można) , odinstalowałem, ale na 100% pozostały jakieś ślady w rejestrze albo
    nawet pliki na dysku w katalogach Windows, System itp., nie jestem w stanie
    wszystkiego usunąć.
    Czy mam się tym martwić, bo jeżeli nie używam obecnie programu to chyba nie
    łamię prawa .
    --
    Pozdrawiam. J.

  • 2. Data: 2002-10-15 21:20:45
    Temat: Re: sprawdzenie legalności oprogramowania
    Od: "Anonim Aboracensis z Yorku" <a...@w...pl>

    jezeli nie uzyl pan ich do celow komrecyjnych to nie ma pan obaw, a co do
    tych wspisów w rejestrze polecam wziac zainstalowac RegCleaner (znajdzie pan
    to na sieci)