  • 1. Data: 2002-10-14 01:40:12
    Temat: Jak nie dopuścić do orzecz. rozwodu po złoż. pozwu przez żonę?
    Od: w...@k...pl (Wiktor)

    Proszę o porady Osoby mające kontakt lub doświadczenia ze sprawami
    rozwodowymi.

    Co mogę zrobić (na co mogę się powołać) w trakcie sprawy sądowej?

    Za wszelką cenę nie chcę dopuścić do rozwodu/separacji.
    Nie mamy dzieci.
    Jesteśmy razem 9lat 4lata po ślubie.
    Żona chce złożyć pozew "bez orzekania o winie".

  • 2. Data: 2002-10-14 06:59:19
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    In <aod79r$2ke$1@news.tpi.pl>, Wiktor wrote:

    > Prosz? o porady Osoby maj?ce kontakt lub do?wiadczenia ze sprawami
    > rozwodowymi.
    >
    > Co mog? zrobiae (na co mog? si? powo?aae) w trakcie sprawy s?dowej?
    >
    > Za wszelk? cen? nie chc? dopu?ciae do rozwodu/separacji. Nie mamy dzieci.
    > Jeste?my razem 9lat 4lata po ?lubie.
    > ?ona chce z?o?yae pozew "bez orzekania o winie".

    Nie macie cieci. To problem.
    Ale sad tak latwo nie daje rozwodu nawet jak nie ma dzieci.
    Wystarczy udowodnic ze jest sie bardzo zwiazanym z partnerka.
    Swiadkowie. Duuzo swiadkow.
    Jezeli idzie tez udowodnic ze obecna zona jest rowniez przywiazana to tym
    prosciej.

    jezeli jedno z waz po rozwodzie bedzie w znaczym stopniu mialo zmieniona
    na niekorzysc stope zyciowa to rowniez nie daje sie latwo rozwodu.

    Ostatecznie jak sie nic nie uda. To tylko z winy jej zgodzic sie na
    rozwod. jezeli sad bedzie widzial ze maloznek nie chce rozwodu bedzie
    bardziej przychylny do orzeczenia winy na rzecz zony. a tu jest wiele
    korzysci.

  • 3. Data: 2002-10-14 08:04:47
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Sinda <s...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:aodq08

    tak ? a jak powiem,ze sypiam z innym facetem, ze mam zamiar zajsc w ciaze,
    ze nie zmienie swojego postepowania z uwagi na to,ze maz doprowadzil mnie do
    tego przez te 8lat , migal sie od wspólzycia ze mna, zapobiegal bym zaszla w
    ciaze? bo dla niego kariera i towarzystwo bylo wazniejsze niz to bysmy
    tworzyli rodzine pelna z potomstwem?

    Sandra

  • 4. Data: 2002-10-14 08:57:51
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > tak ? a jak powiem,ze sypiam z innym facetem, ze mam zamiar zajsc w ciaze,
    > ze nie zmienie swojego postepowania

    A jak mąż Ci to wspaniałomyslnie wybaczy?:-)))))

    A jak obieca poprawe?:-))))

    HaNkA

  • 5. Data: 2002-10-14 10:28:04
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    > tak ? a jak powiem,ze maz doprowadzil mnie do
    > tego przez te 8lat , migal sie od wspólzycia ze mna, zapobiegal bym zaszla
    > ciaze?

    a on na to - "ei incumbit probatio..." :)))

  • 6. Data: 2002-10-14 10:28:37
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl>

    In <aodtjv$72p$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

> [...]
    > zapobiegal bym zaszla w ciaze? bo dla niego kariera i towarzystwo bylo
    > wazniejsze niz to bysmy tworzyli rodzine pelna z potomstwem?

    Zdrada malzeniska nie jest podstawa do rozwodu. Co innego nie
    wywiazywanie sie z obowiazkow malzonka. (kobiet tez to dotyczy)
    Maz moze byc bardzo tolerandyjny.

  • 7. Data: 2002-10-14 11:45:29
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik marcin <s...@f...id.pl_das.weg> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aoe5p3$lm$...@n...tpi.pl...

    > a on na to - "ei incumbit probatio..." :)))

    :-))) pewnie przestępowałbyś z nóżki na nóżke i główką zaprzeczał ...

    Sandra

  • 8. Data: 2002-10-14 11:47:58
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Zdrada malzeniska nie jest podstawa do rozwodu. Co innego nie
    > wywiazywanie sie z obowiazkow malzonka. (kobiet tez to dotyczy)

    sadze, ze tam o wieksza stawke chodzi niz sama zdrada...

    Sandra

  • 9. Data: 2002-10-14 11:50:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > Zdrada malzeniska nie jest podstawa do rozwodu. Co innego nie
    > wywiazywanie sie z obowiazkow malzonka. (kobiet tez to dotyczy)

    A jeszcze jedno:-) nie pomyslales, ze zdrada malzenska moze doprowadzic do
    obrzydzenia i kazde przejscie kolo tego faceta moze wywolywac wstret i
    dreszcze ?
    I zadna sila mnie nie zmusi byc z nim w jednym lozu i zwiazku paniatno ?

    Sandra

  • 10. Data: 2002-10-14 11:53:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aoeahm$kff$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik marcin <s...@f...id.pl_das.weg> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aoe5p3$lm$...@n...tpi.pl...

    > :-))) pewnie przestępowałbyś z nóżki na nóżke i główką zaprzeczał ...

    :-))))) A pani sędzia rozpłakałaby sie i powiedziała " chłopie wierze ciężar
    dowodu spoczywa na niej" :P

    eh nie gdybajcie bo tak tym nie pomożemy biedakowi , pewnie bardzo kocha a
    sobie nagrabił ...

    Sandra