  • 1. Data: 2002-07-09 10:32:49
    Temat: Ustalenie danych osobowych
    Od: "Markus" <h...@p...onet.pl>

    Czy istnieje jakas mozliwosc (prawna) dowiedzenia sie o adres badz
    informacje o tym czy dana osoba zyje znajac wylacznie jej imie, nazwisko i
    byly adres zamieszkania w przypadku, gdy jest to ojciec biologiczny, z
    ktorym nigdy nie mialo sie kontaktu ?

    Prosze o pomoc i z gory dziekuje.
    h...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-07-10 12:21:41
    Temat: Re: Ustalenie danych osobowych
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Markus wrote:
> [...]
    > informacje o tym czy dana osoba zyje znajac wylacznie jej imie, nazwisko i
    > byly adres zamieszkania w przypadku, gdy jest to ojciec biologiczny, z

    Jest w Warszawie Centralne Biuro Adresowe do którego można złożyć
    podanie o ustalenie adresu danej osoby, ale nie wiem jakie uzasadnienie
    jest wystarczające. Opłata to ok. 40 zł.
    Piotr

  • 3. Data: 2002-07-10 14:14:05
    Od: "Markus" <h...@p...onet.pl>

    A moze jest ktos, kto moglby mi powiedziec w jaki sposob ja powinienem sie
    tam zwrocic ? Moze sa jakies specjalne warunki, ktore musialbym spelnic i
    kto moze uzyskac takie informacje ?

  • 4. Data: 2002-07-11 10:48:51
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Markus wrote:
    > A moze jest ktos, kto moglby mi powiedziec w jaki sposob ja powinienem sie
    > tam zwrocic ? Moze sa jakies specjalne warunki, ktore musialbym spelnic i
    > kto moze uzyskac takie informacje ?

    Radzę zadzwonić i zapytać, telefon jest w nowej książce telefonicznej
    dla firm i instytucji.
    Piotr