  • 1. Data: 2002-07-09 09:06:37
    Temat: spółdzielcze lokatorskie prawo do lokalu
    Od: Mariola Jarząbek <m...@b...gov.pl>

    mam spó?dzielcze lokatorskie prawo do lokalu ktory chce wykupic
    gdzie sie dowiedziec za jaka sume jest to mozliwe bo chyba nadal jest
    luka z wykupem mieszkan. (dodatkowa informacja- od chwili wejscia w
    prawa ( nieca?e 10 lat ) - splacam kredyt na mieszkanie na rzecz
    spóldzielni )

  • 2. Data: 2002-07-10 12:28:30
    Temat: Re: spó^(3)dzielcze lokatorskie prawo do lokalu
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Mariola Jarz^(1)bek wrote:
    > mam spó^(3)dzielcze lokatorskie prawo do lokalu ktory chce wykupic
    > gdzie sie dowiedziec za jaka sume jest to mozliwe bo chyba nadal jest
    > luka z wykupem mieszkan. (dodatkowa informacja- od chwili wejscia w
    > prawa ( nieca^(3)e 10 lat ) - splacam kredyt na mieszkanie na rzecz
    > spóldzielni )

    W spółdzielni. Należy spłacić kredyt i uzupełnić wkład budowlany.
    Podstawą jest zrewaloryzowany wkład mieszkaniowy (zasady waloryzacji
    regulują wewnętrzne przepisy spółdzielni, np. statut). Dopłaca się do
    stawek rynkowych, więc zwykle nie jest to mała kwota, ale wszystko
    zależy od spółdzielni. Potem procedura ustanowienia własności odrębnej
    lokalu (to już nie są duże kwoty).
    Piotr