  • 201. Data: 2006-06-03 14:24:19
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > gratuluje, pies zawsze wyczuwa grozace zlo, jezlei tak namietnie

    Nadal czekam, 'fachowcu' od psów, na odpowiedź na proste pytaniel: JAK?

    > obszczekuje tego pana to najwidoczniej widzi w nim wroga,

    Dobra, to teraz zinterpretuj opisane przeze mnie różne reakcje wielu
    psów na jednego przechodnia.

  • 202. Data: 2006-06-03 15:13:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nadal czekam, 'fachowcu' od psów, na odpowiedź na proste pytaniel: JAK?

    'tak jak' myszy sp. ze statku ktory ma zatonac.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 203. Data: 2006-06-03 17:00:27
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > 'tak jak' myszy sp. ze statku ktory ma zatonac.

    Czekam na konkrety.

  • 204. Data: 2006-06-03 18:57:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czekam na konkrety.

    -> pl.rec.zwierzaki

  • 205. Data: 2006-06-03 19:25:47
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > -> pl.rec.zwierzaki

    Nie wykręcaj się. Niezawodny mechanizm wykrywania "złych ludzi"
    przydałby się tzw. organom do wykrywania przestępców i weryfikowania zeznań.

    Skoro mechanizm jest tak pewny, tak oczywisty (wg ciebie) - to dlaczego
    się go nie stosuje, hmm? Może dlatego, że tak na prawdę nie istnieje i
    jest to tylko urojenie psiarza-fundamentalisty, który usiłuje dorobić
    szlachetną teorię do zwykłego przypadku agresywnego, niewyszkolonego,
    tępego psa...

  • 206. Data: 2006-06-04 09:05:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie wykręcaj się. Niezawodny mechanizm wykrywania "złych ludzi"
    > przydałby się tzw. organom do wykrywania przestępców i weryfikowania
    > zeznań.

    tylko ze pies nie wyczuwa przestepsw a zlych ludzi, zreszta duzo osob
    bez psiofobii Ci to potwierdzi. Wpisz takie haselko w google to zaraz
    wyskocza opinie innych.

    > Skoro mechanizm jest tak pewny, tak oczywisty (wg ciebie) - to dlaczego
    > się go nie stosuje, hmm? Może dlatego, że tak na prawdę nie istnieje i
    > jest to tylko urojenie psiarza-fundamentalisty,

    ale wykorzystuje sie psiaki do badania dowodw zapachowych ..

    który usiłuje dorobić
    > szlachetną teorię do zwykłego przypadku agresywnego, niewyszkolonego,
    > tępego psa...

    to samo milosnik kotow mowil by o kociakach? hę??

  • 207. Data: 2006-06-04 12:37:13
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > tylko ze pies nie wyczuwa przestepsw a zlych ludzi, zreszta duzo osob
    > bez psiofobii Ci to potwierdzi. Wpisz takie haselko w google to zaraz
    > wyskocza opinie innych.

    Równolegle z opisami lądowania Talibów w Klewkach oraz wizykach kosmitów.

    > ale wykorzystuje sie psiaki do badania dowodw zapachowych ..

    A to jest już coś zupełnie innego. I to 'wykorzystywanie do badania' to
    jedynie wykorzystywanie psów w charakterze detektorów zapachów.
    Odpowiedni analizator elektroniczny byłby znacznie lepszy (bo podawałby
    bezpośrednio wyniki, a w przypadku psa wyniki trzeba zgadywać na
    podstawie zachowania psa). Jest tylko problem kosztów.

    BTW: chyba nie twierdzisz, że 'złych ludzi' poznaje się po zapachu? ;->

    > który usiłuje dorobić
    >
    > to samo milosnik kotow mowil by o kociakach? hę??

    A co? Ktoś twierdzi, że kociaki rzucają się ze wściekłym miaukiem i
    parskaniem na siatkę, jak obok przechodzi 'zły człowiek'? ROTFL

  • 208. Data: 2006-06-04 14:17:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Równolegle z opisami lądowania Talibów w Klewkach oraz wizykach kosmitów.

    teraz przesadzasz.

> [...]
    > podstawie zachowania psa). Jest tylko problem kosztów.
    >
    > BTW: chyba nie twierdzisz, że 'złych ludzi' poznaje się po zapachu? ;->

    nie, twierdze ze gdyby pies byl tępy to by go nie brano to tak waznych
    spraw. Gdybys mia okazje widziec to w akcji to bys takich zrotow nie
    uzywal.

    > A co? Ktoś twierdzi, że kociaki rzucają się ze wściekłym miaukiem i
    > parskaniem na siatkę, jak obok przechodzi 'zły człowiek'? ROTFL

    nie rozumiem po prostu jak mozna pochawalac zabicie psa podczas gdy
    wypisyje sie takie 'slodkosci' na temat kotow na innych grupach,
    rozdwojenie jazni?

    P.

  • 209. Data: 2006-06-04 16:21:29
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > teraz przesadzasz.

    To ty ciągle opisujesz jakieś magiczne(?) właściwości psów (np.
    wyczuwanie 'złych' ludzi) po czym uparcie odmiawiasz podania naukowych
    podstaw tego rozpoznawania.

    [ciach]

    > nie, twierdze ze gdyby pies byl tępy to by go nie brano to tak waznych
    > spraw. Gdybys mia okazje widziec to w akcji to bys takich zrotow nie
    > uzywal.

    Ładnie - terasz wszystkie psy są dla ciebie jednym psem?

    Bo dla mnie nie - jeden może być tępy i hałaśliwy, a drugi może być
    inteligentny i grzeczny.

    To po pierwsze.

    Po drugie odpowieni analizator chemiczny będzie do tego zadania jeszcze
    lepszy (o ile będzie technicznie i finansowo osiągalny) - a o szczególną
    bystrość umysłu ciężko będzie go 'oskarżyć'. A taką rolę w tych
    badaniach odgrywa pies - jest tylko analizatorem chemicznym.
    Biologicznym ale zawsze.

    [ciach]

    > nie rozumiem po prostu jak mozna pochawalac zabicie psa podczas gdy

    Gdzie pochwalam zabicie psa? Pokaż palcem...

  • 210. Data: 2006-06-04 16:52:13
    Od: rambo <b...@i...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Równolegle z opisami lądowania Talibów w Klewkach oraz wizykach kosmitów.

    Nie klam, oszuscie.

    Natomiast Stare Kiejkuty sa dziwnie niedaleko od Klewek, a te gwazdziste
    budynki google maps dziwnie zamazalo.

    The Washington Post tez pewnie zmyslal? Bo