  • 141. Data: 2006-05-31 15:21:09
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e5kbcp$esr$1@inews.gazeta.pl...

    >dziecko uczyć, że
    >> nie wolno ruszać zabawek psa.
    >
    > a nie mozna uczyc dziecko i psa ?

    Nie, po co. W koncu dziecku wolno wszystko. U mnie pies wie, ze nie wolno
    ruszac zabawek Angela, Angel wie, ze nie wolno ruszac zabawek psa. Zaden od
    tego nie umarł. Ale do tego pewnie trzeba miec odrobine wyobrazni. Pies
    slucha Angela mimo, ze wciaz wagowo przewyzsza go razy 4 - ale jak Angel
    kaze mu isc do kuchni czy wyjsc z pokoju, czy zostawic cos co pies wlasnie
    mamla w pysku to pies to robi. Pies Angela nie dyscyplinuje w zaden sposob,
    nawet gdy Angel siada na nim.
    Teoretyzowanie wyglada super jak sie jest wlasnie tylko teoretykiem. Ale jak
    sie posiada w domu niemowlaka i psa wowczas wazacego 6x tyle co dziecko to
    zmienia sie troszkę punkt widzenia:-)) To, ze dziecku nie wolno ruszac psich
    zabawek ma tez podstawy higieniczne, co zapewne ciezko niektórym zrozumiec:)

    HaNkA

  • 142. Data: 2006-05-31 15:36:50
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Od początku to wtedy pisałem, ale wtedy m.in. od Ciebie tego nie
    > usłyszałem.

    Ale nie uslyszales tez ode mnie, ze wina lezała po Twojej stronie poniewaz
    mimo, ze jestem wlascicielka psa uwazam, ze poza szczególnymi przypadkami,
    kiedy pogryziony sam sie o to napraszal [zaatakowanie psa/wlasciciela psa,
    wejscie na teren posesji strzezonej przez psa etc] wina zawsze lezy po
    stronie wlasciciela psa za niedopilnowanie zwierza i/lub niesprawienie aby
    nie stanowil zagrozenia dla innych.

    > Była - identycznie jak tu - rozmowa o fobiach, o
    > nieodpowiedzialnych matkach i o większej agresywności roztuczonych pudli
    > nad
    > psami bojowymi.

    Bo to poniekad jest zwiazane. Wiele osob nie majacych kontaktu z psami
    stawia sie w roli ekspertów-kynologów, z źródlem ich przekonan są
    najczęściej wlasnie ich fobie - co zreszta da sie zaobserwowac w tym wątku.
    Implikuje mi sie na przyklad fanatyzm psiarza bo posiadam rottweilera. Mało
    tego - wyglada na to, ze jestem zla matką/hodowcą bo nauczylam dziecko
    zasada wspólzycia z psem - polegajacych na nieruszaniu zabawek psa. To
    zreszta Twoja opinia:-) Chętnie zaprosze Cię do mego domu abys mogl sie
    naocznie przekonac, czy rzeczywiscie pies jest w stadzie wyzej niz dziecko,
    co sugerujesz.
    A nieodpowiedzialni rodzice to inna bajka - wiele wypadkow, ktorym ulegaja
    dzieci, moznaby uniknac gdyby rodzice wykazali sie większą wyobraznia i
    odpowiedzialnoscią, niestety.

    HaNkA

  • 143. Data: 2006-05-31 15:42:51
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-05-31 17:09 +0200, Użytkownik Johnson napisał :

    > Takie są najgroźniejsze ;) Im mniejszy pies tym więcej szczeka.

    A najgorzej, ze takie najczesciej gryzą...:/ Sprawdzone wlasnonoznie.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 144. Data: 2006-05-31 18:02:36
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > tzn co mam go lac, nie dawac jesc i traktowac jak smiecia?
    > Nie bardzo rozumiem, moze napisz wiecej w tym temacie.

    Widzisz tylko takie dwa skrajne podejścia? No cóż... Prosty człowiek -
    prosta wizja świata...

    > nie, usypia czlowiek bezduszny ktory nie powinien miec psa.

    Jasne, ty będziesz siedział i napawał się cierpieniem.

  • 145. Data: 2006-05-31 18:05:59
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > nie sadze by tak bylo, bo mieszkancy sami by nie wytrzymali i by
    > uspokoili psiaka

    Aha, czyli inicjator wątku kłamie, że pies ujada na przechodzących ludzi?

  • 146. Data: 2006-05-31 18:06:19
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Tabliczkę umieszcza sie przewaznie przy bramce wejsciowej. Jeśli ktoś
    > natomiast wchodzi przez płot od tyłu? :-)

    A to już jego problem.

  • 147. Data: 2006-05-31 19:24:24
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał w wiadomości news:e5k1pe$s6v$1@inews.gazeta.pl...

    > nazywasz mnie nie calkiem normalnym ...

    Żeby tylko on ;))))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 148. Data: 2006-05-31 20:16:11
    Temat: Re: Usmiercenie psa - final
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "ELCO" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czytajac Wasze wypowiedzi mozna duzo sie dowiedziec i posmiac rowniez.
    > Dzisiaj byl final. Nie widzialem,slyszalem od sasiadow, ponoc pies
    > wyskoczyl i pogryzl jakies dziecko ktore bawilo sie niedaleko na placu
    > zabaw. Slyszalem ze ma byc uspiony, gdyz cos tam, cos tam z choroba. Nie
    > wiem nic dokladniej. To na razie plotki.Takze sprawa sie sama wyjasnila
    > :)Ja jestem szczesliwy.Miala byc TV, ale to pewnie juz bujdy...

    A w jakiej miejscowości to było ? Chciałabym sprawdzić dokładnie tego jakże
    nieoczekiwanego, za to szczęśliwego dla Ciebie newsa :D

    Trójmiasto? Olsztyn ? Bo, wiesz, ani na Środkowym Pomorzu, ani na Warmi i
    Mazurach nie było takiego przypadku - ani dziś ani w ciągu ostatnich dni. To
    już sprawdziłam, korzystając z okazji, że znajomi z dawnych lat dziennikarzą
    się właśnie w tych okolicach.

    Ładnie to tak kłamać ? :D

    Żenada

    nie pozdrawiam

    Monika

  • 149. Data: 2006-06-01 02:12:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Akulka napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wg ciebie to podstawa uzasadniona do otrucia psa?

    A broń Boże!. Ale wszyscy rzucili się na wątkodawcę wmawiając mu
    nadwrażliwość i panikarstwo.

    p. m.

  • 150. Data: 2006-06-01 02:21:00
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    > A broń Boże!. Ale wszyscy rzucili się na wątkodawcę wmawiając mu
    > nadwrażliwość i panikarstwo.

    Ja akurat inne cechy bym mu przypisała....

    Pozdrawiam,
    Akulka