  • 91. Data: 2006-05-31 11:20:13
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 31.05.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > a dalczego mistrzu taki ktos nie jest calkiem normalny? Potrafisz to
    > jakos merytorycznie uzasadnic?

    A to już do tego doszło, że twierdzenie, iż "zwierzę NIE JEST `pełnoprawnym
    członkiem rodziny'" LUDZKIEJ(!) rodziny - wymaga uzasadniania?

    No, to całkiem nieźle... nowoczesność pełną ("rokicką") gębą...

    Dobrze, poprawię się: "zwierzęta nie są pełnoprawnymi członkami normalnych
    ludzkich rodzin".
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 92. Data: 2006-05-31 11:20:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Studenciak, jesteś beznadziejny.
    >
    > Przeczytaj sobie post inicjujący niniejszy wątek - zwracając uwagę na
    > zdanie: "Najlepsze ze ten pies juz kilka razy wyskoczyl".

    i k. moze zacytujesz druga czesc zdania:
    "ale nie ma oficjalnej informacji ze kogos ugryzl."
    zamiast siac zamet.

    > I weź Ty się lepiej za naukę tej matematyki, słupki pilnie podliczaj -
    > zamiast głupoty po newsach pisać.

    odpowiesz mi na pytanie ktore zadalem? :
    "Tak na marg8nesie miales kiedykowliek psa wielkosci owczarka
    'kaukaskiego'? "
    BO jezlei nie to nie masz MORALNEGO PRAWA komentowania tego, poeniwaz
    GOWNO wtedy wiesz o psach i sugerujesz sie jedynie ich wielkoscia oraz
    donosnym glosem, czyliwujesz sie podobne do czlonkow 'KuKluxKlanu'(tyle
    ze tam tępia murzynow za to ze sa murzynami a oni nie chca by ktos taki
    w ich kraju mieszkal)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 93. Data: 2006-05-31 11:21:27
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    pl> napisał/a:

    > no to juz sio

    Co? Przeganiasz tatusia - owczarka kaukaskiego? ;)
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 94. Data: 2006-05-31 11:23:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > No, to całkiem nieźle... nowoczesność pełną ("rokicką") gębą...
    >
    > Dobrze, poprawię się: "zwierzęta nie są pełnoprawnymi członkami normalnych

    uzasadnij teraz czemu nie sa. Uzasadnij, postawiles teze to teraz ja
    udowodnij. U mnie zawsze byly traktowani na rowno.

    P.

  • 95. Data: 2006-05-31 11:24:20
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 31.05.2006 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał/a:

    > No tak, to możliwe, ale to w gruncie rzeczy zupełnie zbędna enuncjacja.
    > Błędnie bowiem zakłada, że zdanie to ma jakiekolwiek znaczenie.

    Tak? To przeczytaj sobie, jak Przemek (z pełną powagą!) domaga się, abym
    "uzasadnił"... :]
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 96. Data: 2006-05-31 11:24:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > Akcent "student" miał Ci w delikatny sposób dać do zrozumienia, że jeszcze
    > wiele nauki przed Tobą - zatem wstrzymaj się jeszcze z odsyłaniem ludzi do
    > wariatkowa, zanim nie zrobisz specjalizacji z psychiatrii.
    >
    > A na razie przecież mordujesz się dopiero z matematyką - i też niesporo Ci
    > to idzie - więc z tą psychiatrią to jeszcze nieprędko...

    generalnie jest dla mie prostakiem czlowiek ktory w wyniku braku
    argumentow ze wzgledu na wyksztalcenie czy na wiek probiuje
    zdyskredytowac rozmowce.

    Pozdrawiam
    P.

  • 97. Data: 2006-05-31 11:25:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > Co? Przeganiasz tatusia - owczarka kaukaskiego? ;)
    cytuje ciebie
    "A, to jeśli jest tu gdzieś taki - to w rzeczy samej go odeślij"

    tak wiec mistrzu odsylam Cie.

    P.

  • 98. Data: 2006-05-31 11:27:22
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    pl> napisał/a:

    > i k. moze zacytujesz druga czesc zdania:
    > "ale nie ma oficjalnej informacji ze kogos ugryzl."
    > zamiast siac zamet.

    Nie ma OFICJALNEJ informacji. Nie rozumiesz?

    > odpowiesz mi na pytanie ktore zadalem? :
    > "Tak na marg8nesie miales kiedykowliek psa wielkosci owczarka
    > 'kaukaskiego'? "

    A co to ma do rzeczy? Co mnie obchodzi pies wielkości owczarka kaukaskiego?

    Ja nie muszę za wiele wiedzieć o psach - wystarczy mi wiedza o ludziach,
    którzy nie chcą mieć zbyt dużo do czynienia z dużymi, obcymi i agresywnymi
    psami.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 99. Data: 2006-05-31 11:28:34
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    pl> napisał/a:

    > uzasadnij teraz czemu nie sa. Uzasadnij, postawiles teze to teraz ja
    > udowodnij. U mnie zawsze byly traktowani na rowno.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Jotte - to jest dla Ciebie odpowiedź.... :))))))))))))) ROTFL!
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 100. Data: 2006-05-31 11:30:00
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    pl> napisał/a:

    > generalnie jest dla mie prostakiem czlowiek ktory w wyniku braku
    > argumentow ze wzgledu na wyksztalcenie czy na wiek probiuje
    > zdyskredytowac rozmowce.

    Generalnie, to przekonujesz mnie w niniejszym wątku po raz kolejny, jakimi
    prostakami i arogantami w praktyce jest znakomita większość "psiarzy".
    --
    pozdrowienia

    Z.