  • 81. Data: 2006-05-31 10:38:47
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 31.05.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > jeszcze jest jedna opcja, ktos mieszka z psiakiem traktujac go jako
    > pelnoprawego czlonka rodziny, [..]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Jak ktoś zwierzę traktuje jako (CYTUJĘ) "pełnoprawnego członka rodziny" -
    to ktoś taki nie jest całkiem normalny. To po raz kolejny potwierdza moje
    zdanie o "psiarzach" - że nie są to ludzie przy w pełni zdrowych zmysłach.

    I _TY_ śmiałeś wysyłać to tego, to owego do "wariatkowa"? :-O

    "Medice, cura te ipsum"...
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 82. Data: 2006-05-31 10:41:18
    Od: "hirondelle" <h...@N...gazeta.pl>

    r...@w...pl napisał(a):

    > Rtęć jest mało toksyczna, powoduje jedynie natychmiastową biegunke.
    >
    > Lepiej poprostu zastrzelić psa, jeśli ma się znajomego myśliwego

    A jeśli ma się znajomego w Pentagonie, to mozna na psa nasłać eskadrę DC-10.
    Honor rzecz święta, a co mu będzie jakieś bydlę szczekało. W ogóle kto to
    widział żeby pies szczekał, on powinien ćwierkać albo co najwyżej miauczeć;))

  • 83. Data: 2006-05-31 10:44:41
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 31.05.2006 Przemek R. napisał/a:

    > no wlasnie dla ciebie prawdopodobnie tak, bo nie bylo mowy o rzucaniu
    > sie na przechodniow.

    Studenciak, jesteś beznadziejny.

    Przeczytaj sobie post inicjujący niniejszy wątek - zwracając uwagę na
    zdanie: "Najlepsze ze ten pies juz kilka razy wyskoczyl".

    I weź Ty się lepiej za naukę tej matematyki, słupki pilnie podliczaj -
    zamiast głupoty po newsach pisać.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 84. Data: 2006-05-31 10:45:32
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 31.05.2006 Akulka <s...@g...pl> napisał/a:

    > Podstawa prawna?

    Co "podstawa prawna"?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 85. Data: 2006-05-31 10:49:34
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    wiadomości news:e5jaqj$erk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Co innego mieć w obejściu psa, który normalnie srtóżuje a co innego
    > bestię, która z zaskoczenia rzuca się na przechodzących ludzi (no, na
    > szczęście po drodze jest siatka) i bez powodu ujada.

    Nie bez powodu. Ujada na ludzi zblizajacych sie do terenu posesji. Błędem
    ludzi jest uwazanie, ze pies mysli takim samymi kategoriami jak człowiek.
    Otoz pies, nie zdaje sobie sprawy, ze siatka/płot jest jakąś granicą bo nie
    jest to naturalna granica w psim/wilczym mniemaniu. Siatka ogranicza PSA
    przed obroną terytorium, nie stanowi jednak granicy samego terytorium.
    Jesli ktos stoi tuz przy siatce to owa odleglosc do granicy psiego
    terytorium jest liczona w centymetrach - pies nie ma mozliwosci tego
    rozróznc. Pies to pies. Szczekanie jest sygnałem ostrzegawczym, próbą
    odstraszenia obcego, próba powiadomienia reszty "stada" o potencjalnym
    niebezpieczenstwie. Pies nie kieruje sie ludzkim pojmowaniem dobra/zla ale
    instynktem i warto o tym pamietac.

    Swoja droga, wierz mi, ze z dwojga zlego wolałbys psa, który zaznacza swoja
    obecnosc przy siatce, niz wejsc na posesje w przekonaniu, ze nie ma tam
    zadnego psa i stanac oko w oko z psim strózem. A bywaja takie psy, ktore
    wola wpuscic na swoj teren i dopiero sie ujawic:-)

    > Analogia z innej grządki

    Analogia nie za trafna bo mówisz o urządzeniu, które jest w pełni sterowalne
    przez Ciebie. Pies jak pisalam kieruje sie instynktem. Zwlaszcza pies
    ustawiony w funkcji stróza. Polecam książkę o etologii zatytułowana
    "instynkt...?"

    HaNkA

  • 86. Data: 2006-05-31 10:50:12
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > Co "podstawa prawna"?

    Nic "podstawa prawna".
    Zapytaj o podstawę prawną pozwalającą jej oddychać;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 87. Data: 2006-05-31 10:59:57
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fn> napisał w wiadomości
    > Nic "podstawa prawna".
    > Zapytaj o podstawę prawną pozwalającą jej oddychać;)

    Na to są akurat podstawy prawne.;)

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 88. Data: 2006-05-31 11:13:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

> [...]
    > zdanie o "psiarzach" - że nie są to ludzie przy w pełni zdrowych zmysłach.
    >
    > I _TY_ śmiałeś wysyłać to tego, to owego do "wariatkowa"? :-O

    a dalczego mistrzu taki ktos nie jest calkiem normalny? Potrafisz to
    jakos merytorycznie uzasadnic?

    P.
    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 89. Data: 2006-05-31 11:14:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > A, to jeśli jest tu gdzieś taki - to w rzeczy samej go odeślij.

    no to juz sio

  • 90. Data: 2006-05-31 11:15:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5jrnn$1u9$4@atlantis.news.tpi.pl Zbigniew B.
    <Z...@...co.komu.do.tego> pisze:

    > to ktoś taki nie jest całkiem normalny. To po raz kolejny potwierdza moje
    > zdanie o "psiarzach" - że nie są to ludzie przy w pełni zdrowych zmysłach.
    No tak, to możliwe, ale to w gruncie rzeczy zupełnie zbędna enuncjacja.
    Błędnie bowiem zakłada, że zdanie to ma jakiekolwiek znaczenie.

    Jotte