  • 101. Data: 2006-05-31 11:31:02
    Temat: Re: Usmiercenie psa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > Nie ma OFICJALNEJ informacji. Nie rozumiesz?

    o nieoficjalnej tez nie bylo mowy a takie teksty
    sugerujace rzekome ataki sa dolaczane do postow czsto w celu
    podkoloryzowania tresci.

    > A co to ma do rzeczy? Co mnie obchodzi pies wielkości owczarka kaukaskiego?
    >
    > Ja nie muszę za wiele wiedzieć o psach - wystarczy mi wiedza o ludziach,
    > którzy nie chcą mieć zbyt dużo do czynienia z dużymi, obcymi i agresywnymi
    > psami.

    no wiec juz mi odpowiedziales: nie nie mialem i gowno wiem na ten temat.
    Tak wiec eot jezlei chodzi o ciebie.
    Zdobadz choc elemnatrna wiedze na tematy na ktore sie wypowiadasz tym
    bardziej jezlei komus innemu sygerujesz to samo.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 102. Data: 2006-05-31 11:32:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Jotte - to jest dla Ciebie odpowiedź.... :))))))))))))) ROTFL!

    uzasadnisz? czy bedziesz pie.. od rzeczy ROTFLami?

    P.

  • 103. Data: 2006-05-31 11:33:20
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Idiom wrote:

    > Jeśli celem jest obrona mojego mienia, a środkiem - szczekający pies, to
    > uważasz, że szczekanie jest na tyle groźnym środkiem, że cel musi go
    > uświęcać?

    Obrona mienia? Przez bezmyślnie ujadającego psa?

    Toż to taka sama "obrona" jak tandetny alarm, który włącza się bez powodu.

    Przypomnij sobie historię chłopca, który ciągle wołał, że wilki idą...
    Jak na prawdę przyszły, wszyscy go olali.

  • 104. Data: 2006-05-31 11:35:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał/a:

    > Generalnie, to przekonujesz mnie w niniejszym wątku po raz kolejny, jakimi
    > prostakami i arogantami w praktyce jest znakomita większość "psiarzy".

    nie masz moralnego prawa otwierania paszczy w tym watku skoro nie
    mieszkales nigdy z psem konrentej wielkosci (kilka postow nizej). Po
    prostu nie znasz ich zachowan, sugerujez sie tylko opiniami
    przewrazliwionych moherowych beretow.

    P.

  • 105. Data: 2006-05-31 11:36:47
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Grzesiex wrote:

    > ja mówię o tym ze nie każdy ma ochotę uczyć psa aby nie biegał pod
    > płotem i nie szczekał na przechodniów, jak pies biega poza ogrodzeniem

    A co mnie to obchodzi, na co kto ma ochotę? Niech ma dowolne ochoty,
    byle by nie były uciążliwe dla otoczenia.

    Przykłąd: ktoś może nie mieć ochoty robić kanalizacji. Co byś zrobił,
    jakby ścieki wylewał pod twoim płotem (ale jeszcze na swoim terenie), hmm?

    > to już inna sprawa i to można zgłosić, ale na moim podwórku pies może
    > szczekać na kogo chce. A poza tym to autor postu jakieś bzdury pisze

    Nie. Uciążliwe ujadanie to wykroczenie.

  • 106. Data: 2006-05-31 11:43:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e5jud4$c74$4@atlantis.news.tpi.pl Zbigniew B.
    <Z...@...co.komu.do.tego> pisze:

    > Tak? To przeczytaj sobie, jak Przemek (z pełną powagą!) domaga się, abym
    > "uzasadnił"... :]
    No przecież czytam, czytam. Jak ktoś uważa psa za członka rodziny, to jego
    sprawa; co ktoś o tym sądzi także nikogo nie obchodzi.
    Meritum sprawy stanowi to, że jakiś zwyrodnialec nachodzi właścicieli psa
    grożąc, że spowoduje jego zgon i chce się dowiedzieć, czy coś mu grozi jak
    psa otruje, bo ten szczeka i skacze na płot.

    Jotte

  • 107. Data: 2006-05-31 11:52:42
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-05-30 10:30 +0200, Użytkownik buraxta napisał :

    > Jak ktoś jest idiotą to może nie zapamiętać...

    :-))))))))))))

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 108. Data: 2006-05-31 11:54:31
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    pl> napisał/a:

    > no wiec juz mi odpowiedziales: nie nie mialem i gowno wiem na ten temat.

    Jasne, student: argumentowanie gównami jest zawsze i wszędzie bardzo
    przekonywujące.... ;)

    > Tak wiec eot jezlei chodzi o ciebie.
    > Zdobadz choc elemnatrna wiedze na tematy na ktore sie wypowiadasz tym
    > bardziej jezlei komus innemu sygerujesz to samo.

    Wypowiadam się na temat poruszony w wątku: że mianowicie ktoś nie życzy mieć
    sobie zbyt "bliskich stosunków" z dużym i agresywnym psem. Wiedza "na temat
    zachowań psa" jest mi do tego zbędna. Facet sobie takich poufałości ze
    strony psa nie życzy - bez względu na przyczyny - i ja też bym sobie na jego
    miejscu nie życzył.

    A "po co i dlaczego pies tak się zachowuje"? A co mnie to obchodzi? Ma się
    tak nie zachowywać - przynajmniej w stosunku do mnie - i to tylko o to
    chodzi. O nic więcej.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 109. Data: 2006-05-31 11:54:45
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Przemek R. wrote:

    > jeszcze jest jedna opcja, ktos mieszka z psiakiem traktujac go jako
    > pelnoprawego czlonka rodziny, trudno by zamykac komus w rodzinie usta bo
    > jakis przwrazliwiony pajac nie moze przejsc druga strona ulicy, skoro
    > nie potrafi zapamietac na kilka godzin miejsca zamieszkania takiego psiaka.

    Aha. Czyli w twojej rodzinie normną jest stanie przy płocie i wrzaskliwe
    bluzganie na wszystkich przechodniów.

    I wszystko jasne.

  • 110. Data: 2006-05-31 11:56:26
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 31.05.2006 Przemek R. napisał/a:

    > uzasadnisz? czy bedziesz pie.. od rzeczy ROTFLami?

    A _CO_ tu w ogóle jest do uzasadniania?

    Naprawdę nie rozumiesz, kogo z siebie robisz, domagając się takiego
    uzasadnienia?
    --
    pozdrowienia

    Z.