  • 1. Data: 2003-04-22 09:10:06
    Temat: Urlop - 3 maja
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie do Grupowiczow- gdzies slyszalem, ze jesli swieta,
    takie jak 3 Maja, przypadaja w dzien wolny to pracownik ma prawo do
    dodatkowego dnia urlopu.
    I tu mam pytanie- czy jest to prawda i jak sie odnosni do
    nauczycieli i pracownikow samorzadowych.

    Z gory serdeczne podziekowania za pomoc.
    Pozdrawiam
    Ynco

  • 2. Data: 2003-04-22 09:16:47
    Temat: Re: Urlop - 3 maja
    Od: w...@p...onet.pl

    > Witam
    >
    >        Mam pytanie do Grupowiczow...

    <ciach>

    polecam lekture postow z ostatnich 2 tygodni...w szczegolnosci "kodeks pracy a
    swieta panstwowe"...

    musze jednak powiedziec, ze nie udalo mi sie dowiedziec, czy:
    a. dotyczy nauczycieli
    b. dotyczy pracownikow sluzby cywilnej

    i obawiam sie, ze nikt na grupie rowniez nie wie...

    mowie oczywiscie o konkretach (konkretnych przepisach), a nie o artykulach z
    gazet

    pozdrawiam
    d.

  • 3. Data: 2003-04-22 09:25:45
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Dnia 22 Apr 2003 11:16:47 +0200, w...@p...onet.pl napisał(a):

    ><ciach>
    >
    >polecam lekture postow z ostatnich 2 tygodni...w szczegolnosci "kodeks pracy a
    >swieta panstwowe"...

    A czy moglbys mi wskazac gdzie owa lekture znajde- troszeczke
    juz szukalem ale bez zadnego rezultatu.

    Raz jeszcze dziekuje

  • 4. Data: 2003-04-22 09:30:46
    Od: w...@p...onet.pl

    >        A czy moglbys mi wskazac gdzie owa lekture znajde- troszeczke
    > juz szukalem ale bez zadnego rezultatu.
    >
    >        Raz jeszcze dziekuje

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=5566673

    raz jeszcze prosze ;)

    d.

  • 5. Data: 2003-04-22 10:50:19
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > musze jednak powiedziec, ze nie udalo mi sie dowiedziec, czy:
    > a. dotyczy nauczycieli
    > b. dotyczy pracownikow sluzby cywilnej
    >
    > i obawiam sie, ze nikt na grupie rowniez nie wie...

    samorzadowka ma napewno, wiec i pewnie rzadowka i SC
    co o nauczycieli, to nie wiem, moze karta naucz. cos powie

    Jean

  • 6. Data: 2003-04-22 11:15:27
    Od: w...@p...onet.pl

    > samorzadowka ma napewno

    konkrety pls, konkrety...

    > wiec i pewnie rzadowka i SC

    "pewnie" to nie 100%...zadna nowosc

    > co o nauczycieli, to nie wiem, moze karta naucz. cos powie

    w dalszym ciagu ryzykuje twierdzenie, ze nikt na grupie nie wie, jak jest z
    tymi urlopami

    "pewnie maja/pewnie nie maja" to zadna wiedza, podobnie jak popieranie swoich
    teorii artykulami z gazet
    jak sie okazalo, rowniez autorzy ww. nie potrafia poprzec niczym konkretnym
    swoich wywodow

    d.

  • 7. Data: 2003-04-22 12:55:04
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > konkrety pls, konkrety...

    Urzad Pracy, jednostka podlegla starostwu czyli samorzadowka
    firma pracuje 21 dni, aby nie oglaszac jednego wolnego dnia, lecz pracownik
    w miesiacu maju
    ma do wykorzystania 1 dzien urlopu wynikajacego z art138 par.1 KP tak by
    wyszlo 20 dni roboczych

    Jean

  • 8. Data: 2003-04-23 07:06:01
    Od: gazebo <g...@n...com.pl>

    Jean wrote:

> [...]
    > w miesiacu maju
    > ma do wykorzystania 1 dzien urlopu wynikajacego z art138 par.1 KP tak by

    a w kwestii nauczyciela cisza
    --
    careful with this axe Eugene!

  • 9. Data: 2003-04-23 07:45:04
    Od: w...@p...onet.pl

    > a w kwestii nauczyciela cisza

    podobnie jak z pracownikami sluzby cywilnej ;)

    pozdrawiam
    d.