  • 1. Data: 2003-04-22 05:21:14
    Temat: Potrzebuje małej pomocy
    Od: "monika_pro" <m...@p...onet.pl>

    Zapadł wyrok w Sądzie rejonowym. Chcę wnieść apelację do sądu Okręgowego.
    1. Osoba domniemanie poszkodowana podała w trakcie prowadzonego śledztwa
    fałszywe dane osobowe co uniemożliwiło jej wezwanie i stawiennictwo do Sądu.
    Jednak Sąd Rejonowy dał wiarę jej zeznaniom. Czy mogę wnosić o odszukanie
    tej osoby?
    2. Gdzie mogę znaleźć wzory pism dot. apelacji na stronach www?
    3.Czy jest możliwe wznowienie śledztwa.
    4. W postepowaniu przygotowawczym prokurator popełnił szereg błędów w
    ustaleniach faktycznych czy poruszyć to w uzasadnieniu apelacji.

    Pozdrawiam i dziękuję