  • 1. Data: 2009-03-22 17:42:51
    Temat: Re: Unikanie stawienia się na przesłuchanie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 22 Mar 2009 15:15:13 +0100, "B.Z."
    <bolivar@bleble.....autograf.pl> wrote:

    >Chciałem dowiedzieć sie ile to może jeszcze potrwać, czy sprawa może zostać
    >umorzona i po prostu nie odzyskam pieniędzy za naprawę samochodu (mamy tylko
    >OC)? Czy jest możliwość, że po pewnym czasie odbędzie się rozprawa bez obecności
    >tego kierowcy?
    W znanej mi sprawie w ktorej sprawca uciekl z miejsca kolizji a potem
    unikal sadu mimo prawidlowo doreczonych wezwan (przysylal zwolnienia
    lekarskie) sad wydal wyrok chyba na trzeciej rozprawie. Calosc trwala
    chyba okolo 15 miesiecy od dnia kolizji do orzeczenie wyroku.

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl