  • 1. Data: 2009-03-22 14:37:29
    Temat: Re: Unikanie stawienia się na przesłuchanie
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    Policjant nie może wystawić nakazu doprowadzenia. Może wystawić
    wezwanie do stawiennictwa
    w komendzie.

    Nakaz to może wystawić prokurator mając zwrotkę od tego faceta, że
    otrzymał wezwanie do przesłuchania.
    Tylko, że tą sprawą prokurator się nie zajmuje bo nie mamy tutaj, ani
    art. 177, ani 178a.

    Policjant sam nie wiele może zrobić, prócz wysłanie wezwania do
    stawiennictwa.

  • 2. Data: 2009-03-22 17:34:39
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Policjant nie może wystawić nakazu doprowadzenia. Może wystawić
    wezwanie do stawiennictwa
    w komendzie.

    Policjant prowafdzący czynności wyjaśniające może w razie potrzeby wystąpić
    do sądu o wydanie nakazu doprowadzenia albo skierować sprawę do sądu bez
    przesłuchania osoby podejrzanej.
    Zajrzyj do KPoW przed wysłaniem posta.

    Leszek

  • 3. Data: 2009-03-22 17:35:12
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    Użytkownik "B.Z." <bolivar@bleble.....autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Co stanie się w wypadku nie stawiania się gościa na przesłuchanie?

    Wniosek zaoczny albo nakaz doprowadzenia.

    Leszek

  • 4. Data: 2009-03-22 21:55:36
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    Czyli mam rację. Sam policjant nic nie może. To sąd wydaje nakaz.

  • 5. Data: 2009-03-23 20:47:46
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Czyli mam rację. Sam policjant nic nie może. To sąd wydaje nakaz.

    Ty nawet poprawnie odpisać nie potrafisz. Odpisuje się pod, a nie nad
    odpowiednio przyciętym postem.
    Nie masz racji. Sąd nic nie może bez wniosku policji ;))

    Pzdr
    Leszek