  • 1. Data: 2003-06-11 13:56:00
    Temat: Umowa zlecenie a zwolnienie lekarskie
    Od: "Marcin Wolski" <s...@g...pl>

    Witam

    Jakie zwolnienie ma mi wypisać lekarz: L4, czy wystarczy
    zwykłe zaświadczenie o zwolnieniu, przyjmując że ktoś jest
    studentem i pracuje na umowe zlecenie (zakład nie płaci
    za mnie ZUSu ani żadnych składek).

    Proszę o pomoc.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-06-11 15:44:44
    Temat: Re: Umowa zlecenie a zwolnienie lekarskie
    Od: s...@t...pl

    Nie ma juz zwolnien L4. Teraz sa tylko druki ZUS ZLA.

  • 3. Data: 2003-06-11 17:31:37
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma juz zwolnien L4. Teraz sa tylko druki ZUS ZLA.

    a "zwyklych zaswiadczen o zwolnieniu" nawet nigdy nie bylo

  • 4. Data: 2003-06-11 17:41:21
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Marcin Wolski" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zwykłe zaświadczenie o zwolnieniu, przyjmując że ktoś jest
    > studentem i pracuje na umowe zlecenie (zakład nie płaci

    umowa zlecenie, to umowa zlecenie, masz się wywiązać z zobowiazania, którego
    się podjąłeś i nikogo nie obchodzą twoje choroby. Niestety umowa zlecenie
    nie ma nic wspólnego z pracą.
    Równie dobrze możesz powiedzieć, że nie przyjdziesz, bo jesteś chory.

  • 5. Data: 2003-06-11 19:03:07
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał:

    >Niestety umowa zlecenie nie ma nic wspólnego z pracą.
    A jednak ma ! Sprawdź KC, a w szczególności art. 735. § 2

  • 6. Data: 2003-06-11 19:10:31
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | A jednak ma ! Sprawdź KC, a w szczególności art. 735. § 2

    IMHO w sensie fizycznym, ale nie w rozumieniu Kp.

    Andrzej K.

  • 7. Data: 2003-06-11 22:15:10
    Od: P <h...@a...com>

    On Wed, 11 Jun 2003 19:41:21 +0200, "p...@g...pl"
    <s...@g...pl> wrote:

    >umowa zlecenie, to umowa zlecenie, masz się wywi?zać z zobowiazania, którego
    >się podj?łe? i nikogo nie obchodz? twoje choroby. Niestety umowa zlecenie
    >nie ma nic wspólnego z prac?.
    >Równie dobrze możesz powiedzieć, że nie przyjdziesz, bo jeste? chory.

    Heeeej, ale umowa zlecenie to umowa starannego dzialania, kto tu ma
    komu wykazywac i jak nienalezyte wykonanie zobowiazania, jezeli facet
    ma w lapie silny dowod na to, ze niewykonanie zobowiazania nastapilo
    na skutek okolicznosci, za ktore nie ponosi on odpowiedzialnosci...

  • 8. Data: 2003-06-12 23:55:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Jun 2003, p...@g...pl wrote:
    [...]
    >+ umowa zlecenie, to umowa zlecenie, masz się wywiązać z zobowiazania,

    Nie pomyliłeś z umową o dzieło ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-06-13 05:44:29
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Nie pomyliłeś z umową o dzieło ? ;)

    A co jest nieprawdziwego, w tym co napisał?

    KG

  • 10. Data: 2003-06-13 09:52:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 13 Jun 2003, Kamil Gołaszewski wrote:

> [...]
    >+ > Nie pomyliłeś z umową o dzieło ? ;)
    >+
    >+ A co jest nieprawdziwego, w tym co napisał?

    Zajrzyj do mojego ostatniego posta w wątku "nieuczciwa księgowa".
    Bynajmniej nie twierdzę że przyniesienie zwolnienia zawsze
    wypełni warunek "staranności". Ale nie jest prawdą cytat
    iż wywiązanie się ze zobowiązania jest warunkiem uznania że
    umowa zlecenia została dopełniona ! "Robił co mógł ale się
    nie udało" - i tyle, zapłata się należy.

    pozdrowienia, Gotfryd