  • 1. Data: 2003-06-11 12:36:24
    Temat: Problem z samochodem
    Od: "Gizmo" <g...@w...pl>

    Witam
    Mam taki problem i prosilbym o pomoc szanownych grupowiczow.Niedawno 3
    miesiace temu kupilem nowe autko.Wszystko bylo by ok gdyby nie to ich w
    zaraz po dojechaniu do domu w samochodzie zaczela sie swiecic kontrolka air
    bag sygnalizujace awarie calego systemu (czyli ze poduszka nie zadziala w
    razie kolizji)Od czasu zakupu awaria ta pojawila sie 6 razy,czyli autko 6
    razy bylo w ASO i bylo "naprawiane".Wczoraj zadzwonilem w tej sprawie do
    pani rzecznik praw konsumenta powiedzialem co sie dzieje i zapytalem co mam
    z tym zrobic,pani odpowiedziala : "jesli auto jest na gwarancji (tak przez
    jest 2 lata) to musi pan jezdzic do serwisu tyle razy az w koncu panu
    naprawia" - to znaczy ze co? ze przez 2 lata mam jezdzic srednio 3 razy w
    miesiacu z powtarzajaca sie ta sama awaria? a potem co? nie mam zadnych
    praw ?w ksiazce gwarancyjnej pisze iz auto powinno byc naprawione do 14
    dni.W poniedzialem oddaje auto do serwisu a jesli sie dalej sytuacja
    powtorzy to co mam zrobic??
    prosze o pomoc w tej sprawie

    pozdrawiam

    Grzegorz Hubert

  • 2. Data: 2003-06-11 17:43:45
    Temat: Re: Problem z samochodem

    "Gizmo" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > praw ?w ksiazce gwarancyjnej pisze iz auto powinno byc naprawione do 14
    > dni.W poniedzialem oddaje auto do serwisu a jesli sie dalej sytuacja

    Zażądaj wymiany samochodu na nowy.