    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Umowa zlecenie a zwolnienie lekarskie
    Date: Fri, 13 Jun 2003 11:52:29 +0200

    On Fri, 13 Jun 2003, Kamil Gołaszewski wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    >+ >>+ umowa zlecenie, to umowa zlecenie, masz się wywiązać z zobowiazania,
    >+ > Nie pomyliłeś z umową o dzieło ? ;)
    >+
    >+ A co jest nieprawdziwego, w tym co napisał?

    Zajrzyj do mojego ostatniego posta w wątku "nieuczciwa księgowa".
    Bynajmniej nie twierdzę że przyniesienie zwolnienia zawsze
    wypełni warunek "staranności". Ale nie jest prawdą cytat
    iż wywiązanie się ze zobowiązania jest warunkiem uznania że
    umowa zlecenia została dopełniona ! "Robił co mógł ale się
    nie udało" - i tyle, zapłata się należy.

    pozdrowienia, Gotfryd