  • 1. Data: 2003-06-11 12:14:48
    Temat: prawnik w Zielonej Gorze
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    To jeszcze raz ja..

    Czy ktos ma moze jakies namiary na specjaliste Prawa Pracyw ZIelonej Gorze?
    Bo ja niestety znam tylko specjalistow innych dziedzin, a bardzo potrzebuje
    pomocy i chyba najlepiej rozmowy w realu.

    Ania

  • 2. Data: 2003-06-11 12:20:02
    Temat: Re: prawnik w Zielonej Gorze
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Czy ktos ma moze jakies namiary na specjaliste Prawa Pracyw ZIelonej
    Gorze?
    Anusia, a dlaczego nie pójdziesz do PIP-y? Tam podczas dyżurów przyjmuje
    radca prawny i, co również nie bez znaczenia, udziela porad bezpłatnie.
    pozdrawiam:-)
    ewcia

  • 3. Data: 2003-06-11 19:29:19
    Od: diodka <d...@e...pl>

    Użytkownik Ewcia napisał:

> [...]
    > Anusia, a dlaczego nie pójdziesz do PIP-y? Tam podczas dyżurów przyjmuje
    > radca prawny i, co również nie bez znaczenia, udziela porad bezpłatnie.

    bo PIP to tylko z nazwy :))) ja sie kiedys tam udalam i pani prawnik ze
    mna rozmowe tak poprowadzila jakbym to ja byla winna ;P (chyba
    przerwalam jej kawke z kolezankami :P)
    troche lepiej bylo z z pania inspektor czy jak jej tam

    d.