  • 1. Data: 2005-06-09 20:28:17
    Temat: Umowa z mbankiem o ekonto
    Od: "Mirek" <l...@w...pl>

    Zainteresowała mnie oferta mbanku dotycząca mkonta. Dziś przysłali umowę i
    teraz pytanie dop osób w temacie czy w takiej umowie nie ma żadnych króczków
    prawnych. Jest dość długa i niebardzo chce mi się to czytać a jako że mbank
    jest dość popularny to nietrudno o opinię. Z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2005-06-09 20:35:43
    Temat: Re: Umowa z mbankiem o ekonto
    Od: "iaszczomp" <p...@p...onet.pl>

    spoko, mam od 4 lat i jestem zadowolony

    pzdr
    i.

  • 3. Data: 2005-06-09 20:44:10
    Od: "Mirek" <l...@w...pl>

    Dzięki :-)

  • 4. Data: 2005-06-09 22:29:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mirek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki :-)

    zaloze sie z e przy takim podejsciu wpakujesz sie niedlugo w cos w rodzaju
    kredytu argentynskiego.
    Tego typu firmy czekaja tylko na takich jeleni.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 5. Data: 2005-06-09 22:59:11
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Przemek R..."
    .pl> writes:

    > Użytkownik "Mirek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zaloze sie z e przy takim podejsciu wpakujesz sie niedlugo w cos
    > w rodzaju kredytu argentynskiego.

    System argentyński? A to jest legalne?

  • 6. Data: 2005-06-10 03:47:58
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d8afrv$nkh$1@inews.gazeta.pl

    > zaloze sie z e przy takim podejsciu wpakujesz sie niedlugo w cos w
    > rodzaju kredytu argentynskiego.
    > Tego typu firmy czekaja tylko na takich jeleni.

    Od kiedy to BRE Bank SA uprawia system argentyński?

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Nie zawsze mów co wiesz, ale zawsze wiedz co mówisz."

  • 7. Data: 2005-06-10 05:54:00
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 10 cze o godzinie 00:29, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisał(a):

    > zaloze sie z e przy takim podejsciu wpakujesz sie niedlugo w cos w rodzaju
    > kredytu argentynskiego.
    > Tego typu firmy czekaja tylko na takich jeleni.

    Jakiego typu firmy?
    Twierdzisz że mBank jest 'jakąś firmą argentyńską'?
    Ja od prawie 5 lat twierdzę że to bank - i związałem się z nimi na dłuuugo.

    --
    Herbi
    10-06-2005 07:53:58

  • 8. Data: 2005-06-10 09:34:35
    Od: Dominik <D...@w...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Jakiego typu firmy?
    > Twierdzisz że mBank jest 'jakąś firmą argentyńską'?
    > Ja od prawie 5 lat twierdzę że to bank - i związałem się z nimi na dłuuugo.

    Chodzi raczej o podejście typu: "a mnie
    się nie chce umowy czytać". A co do mBanku- ja też pochwalam
    (ale umowę czytałem przed podpisaniem ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2005-06-10 09:43:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "Przemek R..."
    .pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:d8afrv$nkh$1@inews.gazeta.pl

    > Od kiedy to BRE Bank SA uprawia system argentyński?

    nie uprawiaja, chodzi mi o samo pytanie sie o to co jest w umowie
    "bo mi sie nie chce czytac"

    P.

  • 10. Data: 2005-06-10 09:43:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiego typu firmy?
    > Twierdzisz że mBank jest 'jakąś firmą argentyńską'?
    > Ja od prawie 5 lat twierdzę że to bank - i związałem się z nimi na
    > dłuuugo.

    do mBanku nic nie mam (procz wprowadzenia oplat za przelewy) sam korzystam i
    jestem zadowolony, a teraz z niecierpliwoscia
    oczekuje uruhcomienia uslug maklerskich.

    P.