  • 1. Data: 2005-06-09 20:21:40
    Temat: Wyludzenie pieniedzy
    Od: Marcin <f...@p...onet.pl.NOSPAM>

    Witam,

    mam problem z osoba, ktora wyludzial ode mnie pieniadze. Bylo to tak:
    Kolezanka obiecala zalatwic wyjazd za granice (do Niemiec) do pracy,
    sama tez miala jechac. Wziela ode mnie (i trzech innych osob) pieniadze
    na ten wyjazd (czesc pieniedzy dostala do reki czesc wplacilem na
    konto). Niestety, wyjazdu nie bylo a ona sama pojechala do Niemiec i
    teraz sie smieje i nie ma zamiaru oddac nam pieniedzy. Mam zachowana
    cala korespondencje przez SMS oraz nagrane rozmowy telefoniczne (telefon
    z dyktafonem) gdzie padaja konkretne kwoty jakie dostala i obiecala
    oddac. Na czesc pieniedzy (wplacone na konto) mam kwity a na te
    pieniadze co dostala do reki jest swiadek. Jaka jest szansa odzyskania
    pieniedzy? Nie jest to az tak duza kwota (ok. 2500zl) ale dla mnie to sa
    duze pieniadze i nie moge sobie pozwolic zeby jej to uszlo na sucho.
    Prosze o pomoc

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2005-06-09 20:29:53
    Temat: Re: Wyludzenie pieniedzy
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin wrote:
> [...]
    > pieniedzy? Nie jest to az tak duza kwota (ok. 2500zl) ale dla mnie to sa
    > duze pieniadze i nie moge sobie pozwolic zeby jej to uszlo na sucho.

    Zgłosić sprawę na policji.
    Dopóki jest w Niemczech niewiele jej zrobicie, ale sprawa sądowa bez jej
    obecności też może się odbyć. komornik sobie będzie na nią czekał.