  • 11. Data: 2004-07-29 20:52:57
    Temat: Re: Umowa ustna
    Od: Kaj<m...@a...pl>

    Wygląda to tak: ja mam wszystkie rachunki na zapłacone opłaty
    (wszystkie robiłem przelewami z konta internetowego) od jakichś 3 lat,
    wszystkie te przelewy sa na kwote wyższą niż kwota moich zarobków,
    dodatkowo moge przedstawić kwoty debetów, które obecnie mam a
    którymi uzupełniałem niedobory w zarobkach, moje wydatki prywatne,
    niestety nie udokumentowane, wynoszą około 20% zarobków i nie
    starczyłyby na czynsz, żona nie ma zadnych dokumentów oprócz
    zapisków w notesie i rachunków za telefon, który jest na nią i
    wydzwania od 100 do 300 zł miesięcznie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-07-30 07:53:37
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Kaj" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Kilka miesięcy temu dogadalismy sie z żoną, że je będę ponosił
    > opłaty za mieszkanie, natomiast ona będzie ponosiła wszelkie koszty

    wrazie czego nalezy sie powolac, ze jest to umowa spolki 860kc w celu
    prowadzenia wspolnego gospodarstwa domowego. Umowa spolki winna byc
    stwierdzona pismem (w celach dowodowych) - tak wiec, nie mozna stosowac
    dowodu ze swiadkow i przesluchania stron (z pewnymi, raczej nie dotyczacymi
    cie wyjatkami). Gdyby jednak wniosla powodztwo, o podtrzymuj wersje, ze ona
    mowi o umowie spolki, a tam forma pisemna, a tak wogole, to ty takiej umowy
    nie zawierales.

    poza tym nie zapominaj, ze skoro jestescie malzenstwem, to juz macie umowe o
    prowadzenie wspolnego gospodarstwa domowego - umowe malzenska - i smialo
    mozesz jechac po obowiazkach, jakie ciaza na malzonku - Kodeks Rodzinny i
    Opiekunczy.

    p.
    W,