  • 1. Data: 2004-07-28 18:14:06
    Temat: jak udowodnic ze dostałem pocztą 1 egzemplarz ?
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    zwróciłem sie do sądu o wydanie odpisu wyroku,
    oczywiscie wszystko to na piśmie i z odpowiednią ilością opłat
    sądowych, w moim piśmie poprosiłem o wydanie dwóch egzemlarzy wyroku
    i za dwa zapłąciłem, dziś odbieram polecony i w środku ... jeden.

    jutro oczywiscie będę rozmawiał z osobą z odpowiedniego wydziału
    ale jak sie uprze i powie ze do koperty wsadziła DWA...?

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 2. Data: 2004-07-28 20:00:32
    Temat: Re: jak udowodnic ze dostałem pocztą 1 egzemplarz ?
    Od: Maciej <mazi630@.op.antyspam.pl>

    Urko napisał(a):

    > jutro oczywiscie będę rozmawiał z osobą z odpowiedniego wydziału
    > ale jak sie uprze i powie ze do koperty wsadziła DWA...?

    może najpierw porozmawiaj.

  • 3. Data: 2004-07-28 20:02:04
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:ce8qj4$mh3$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Urko* napisał(a):

    > jutro oczywiscie będę rozmawiał z osobą z odpowiedniego wydziału
    > ale jak sie uprze i powie ze do koperty wsadziła DWA...?

    To zgłoś to do prokuratury LOL
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2004-07-28 20:44:18
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Maciej" <mazi630@.op.antyspam.pl> napisał w wiadomości

    > może najpierw porozmawiaj.

    tak tez napisalem przecież, ze jutro bede rozmawiał .....

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 5. Data: 2004-07-28 20:44:47
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości
    > W wiadomości: news:ce8qj4$mh3$1@nemesis.news.tpi.pl

    a coś związanego z tematem?

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 6. Data: 2004-07-29 05:01:46
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:ce938p$d30$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Urko* napisał(a):

    > a coś związanego z tematem?

    Hmmmm, nie wiem czy to do mnie , czy nie. Niby cytujesz mnie, ale jednak
    nie mnie. Na pewno odpowiadasz mi, ale nie na moją wypowiedź. Poćwicz
    cytowanie.
    Big Jack

    --
    //////

  • 7. Data: 2004-07-30 16:19:32
    Od: "Klemuś" <j...@w...pl>

    > ale jak sie uprze i powie ze do koperty wsadziła DWA...?

    Jeśli przesłane były listem poleconym (ew. paczką) to mozna sprawdzić wagę.
    Jeden egzemplarz zawsze mniej waży niż dwa :D

    Klemuś

  • 8. Data: 2004-07-31 21:41:30
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "Klemuś" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli przesłane były listem poleconym (ew. paczką) to mozna sprawdzić
    wagę.
    > Jeden egzemplarz zawsze mniej waży niż dwa :D

    Waga przesyłek poleconych nie jest ewidencjonowana, a paczek sąd raczej
    nie wysyła.

  • 9. Data: 2004-08-01 19:13:28
    Od: "Urko" <a...@N...pl>

> [...]
    >
    > Hmmmm, nie wiem czy to do mnie , czy nie. Niby cytujesz mnie, ale jednak
    > nie mnie. Na pewno odpowiadasz mi, ale nie na moją wypowiedź. Poćwicz

    przez przypadek i owszem wyciąłem Twój tekst (i tak był bezwartościowy)
    ale nie spowodowało to problemu z odczytaniem komu odpowiadam.
    A szanowny kolega to komu odpowiadał pisząc
    "To zgłoś to do prokuratury LOL" ?

    Zanim zaczniesz zwracać komuś uwagę popatrz najpierw na siebie.

    --
    Urko
    GG 1521634

  • 10. Data: 2004-08-02 10:53:44
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cejfii$kee$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Urko* napisał(a):

    > A szanowny kolega to komu odpowiadał pisząc
    > "To zgłoś to do prokuratury LOL" ?

    Oczywście, że Tobie (news:ce90nr$7fc$1@news.dialog.net.pl) i dziwię
    się, że tego nie dostrzegasz. Inna sprawa, czy to co napisałem stanowi
    dla Ciebie jakąś wartość.

    > Zanim zaczniesz zwracać komuś uwagę popatrz najpierw na siebie.

    Tego to akurat bardzo pilnuję, a jak popełniam błąd, to mam na tyle
    cywilnej odwagi, żeby się do niego przyznać i nie idę w zaparte wbrew
    faktom.
    Big Jack

    --
    //////