  • 1. Data: 2004-07-28 15:59:39
    Temat: ubezpieczenie zaopatrzenia dziecka - polisa PZU
    Od: Ciacho <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Dzisiaj wyplacilem pieniadze z polisy PZU, jednak slyszalem, ze
    istnieje mozliwosc wywalczenia wiekszej kwoty. Co i jak powinienem
    teraz zrobic?

    Wysokosc wyplaconej kwoty policzono mi od kwoty 100 zl (dawny milion
    14 lat temu) * ilosc lat * 124% (adnotacja do umowy, + chyba paragraf
    4 lub 5 z tej umowy) - jakos mniej wiecej tak.
    Oplacone bylo 5 skladek, pozniej PZU wyslalo nam pisemko o przejsciu
    do formy bezskladkowej (miesieczna kwota skladki 0,64 zl oplacana
    przez PZU)
    Wydaje mi sie ze kwota powinna byc nieco wyzsza (hiperinflacja i tak
    dalej)

    Za wszelkie rady z gory dziekuje!
    --
    Pozdrawiam!
    Ciacho

  • 2. Data: 2004-07-28 18:00:56
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Ciacho wrote:
    > Dzisiaj wyplacilem pieniadze z polisy PZU, jednak slyszalem, ze
    > istnieje mozliwosc wywalczenia wiekszej kwoty. Co i jak powinienem
    > teraz zrobic?

    Ewentualnie sąd. Ale nie podpisałeś przypadkiem, że nie masz roszczeń
    wobec PZU?
    Zgłoś sie do miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów albo Federacji
    Konsumentów.

    KG